ניאו ET7 - אוטו

ניאו ET7

ניאו ET7 מידע כללי

קטגוריה: סאלון
גירסה מומלצת:
580 ק"מ
שנת השקה: 2023

ניאו ET7 יתרונות וחסרונות

יתרונות ביצועים, עיצוב סביבת נהג, נוחות נסיעה, התנהגות כביש
חסרונות טווח בינוני, מחיר, תמורה למחיר, הנדסת אנוש
בשורה התחתונה הרשימה אותנו

ניאו ET7 2024 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד

  • רקע כללי

    ניאו ET7 היא מכונית סלון גדולה במיוחד (סגמנט E) אשר הוצגה לראשונה בינואר 2021 והיא נחשבת למתחרה לדגמים כמו BYD האן, טסלה מודל S ועוד.

    ממדיה של ET7 נדיבים ונושקים לאלה של מכוניות פאר – אורכה 510 ס"מ, בסיס הגלגלים שלה נמתח על פני 306 ס"מ. בזכות תכנון אווירודינמי יעיל מקדם הגרר נמוך מאוד – 0.208 בלבד.

    בדומה לשאר דגמי ניאו גם כאן ישנה עוזרת חכמה מבוססת בינה מלאכותית (NOMI), אפשרות להחלפת סוללות ומעך בטיחותי עשיר הכולל לא פחות מ-33 חיישנים שונים בהם מצלמות, רדאר, לידאר ועוד.

    ה-ET7 מוצעת בישראל עם הנעה כפולה בזכות שני מנועים המפיקים יחדיו 653 כ"ס המספיקים ל-3.8 שניות בתאוצה ל-100 קמ"ש.

    לסוללה 100 קוט"ש והיא מאפשרת טווח נסיעה מירבי של עד 580 ק"מ.

    בחו"ל קיימת גרסה עם סוללת 75 קוט"ש לטווח של 445 ק"מ וניאו כבר הבטיחה שתציע בעתיד סוללת 150 קוט"ש לטווח של כ-1,000 ק"מ – אך זו טרם הגיעה לייצור סדרתי.

    השיווק בישראל החל באוקטובר 2023.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב החיצוני של ET7 מעורר תחושות מעורבות. מצד אחד המופע משדר משהו נקי ועדכני, אך מצד שני הוא מעט פשוט וחסר אלמנטים שמושכים את העין. צריך גם להתרגל לבליטות של החיישנים על גג הרכב.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מעוצבת באופן מנימליסטי כנהוג כיום בתחום החשמלי. מול הנהג לוח מחוונים מוקרן נאה ולצידו מערך מולטימדיה אנכי ומרשים וכמעט שאין כפתורים. התוצאה נאה מאוד למראה ולתחושה הטובה מוסיפה איכות חומרים טובה. מנגד, הנדסת האנוש אינה מוצלחת ונדרש ללמוד ולהתרגל לאופן התפעול השונה והלא ממש יעיל של המערכות.

    תנוחת הנהיגה גבוהה יחסית ולא כל הבוחנים הצליחו למצוא אחת ממש מוצלחת בגלל טווח כוונון מוגבל-יחסית.

    המרחב מאחור טוב מאוד עם מרווח מצויין לרגליים וסביר לראש.

    תא המטען קטן יחסית למימדים ובכלל – 363 ל' בלבד – ופתח הטעינה הקטן מקשה על השימוש בו.

  • מנוע וביצועים

    הביצועים אדירים ממש – לא שזה מפתיע עם 653 כ"ס והנעה כפולה המתקבלים משני מנועים.

    מעבר לביצועים המצוינים התרשמנו לטובה מאספקת הכוח הלינארית והעברת הכוח היעילה.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה מאוד, לא מעט בזכות מתלי האוויר היעילים. במצב ה"רך" השיכוך מצוין אך הוא בא על חשבון ריסון המרכב כאשר הכביש משובש מדי, אך ניתן לבחור באחד מהמצבים האחרים המציעים איזון עדיף בתנאים אלה.

    בידוד הרעשים נאות, גם אם לא מצטיין ביחס לסגמנט.

    התנהגות הכביש ברמה גבוהה מאוד – האחיזה גבוהה, מערכת ההנעה מנהלת את הכוח ביעילות והריסון מוצלח במצבים הספורטיביים של המתלים.

  • תמורה למחיר

    התמורה למחיר בינונית – מצד אחד יש מכוניות סלון סיניות במחירים נמוכים יותר, ומן הצד השני ישנן יצרניות היוקרה המוכרות וטסלה המציעות תדמית ברורה ומושכת יותר.

  • גרסאות ורמות גימור

    ניאו ET7 החדשה משווקת בישראל בגרסה אחת – 653 כ"ס, הנעה כפולה, 100 קוט"ש, 580 ק"מ – וברמת גימור אחת.

    רשימת אבזור עשירה במיוחד וכוללת כסטנדרט: חימום קירור ועיסוי לכל יושבי הרכב, גג זכוכית פנורמי ומערכת שמע עם 23 רמקולים התומכת ב-Dolby Atmos, מסך מולטימדיה בגודל 12.8 אינץ', לוח מוונים מוקרן בגודל 10.2 אינץ', המשמש כלוח מחוונים מוקרן, תצוגה עילית בגודל 8.8 אינץ', מסך מגע בגודל 6.6 אינץ' מאחור ממנו שולטים היושבים שם בתאורה, שמע, אופציות המושבים ועוד, מתלי אוויר ובולמי זעזועים אדפטיביים, עם חישוקי 20 אינץ' ועוד.

    הדגם מוצע גם עם חישוקי "21, צמיגי Self-Sealing וטווח של 505 ק"מ בתוספת תשלום.

  • בטיחות

    ניאו ET7 החדשה נבדקה ע"י יורו NCAP בשנת 2022 וזכתה בדירוג של 5 כוכבים עם ציונים גבוהים, במיוחד במערכות הבטיחות: 91% בהגנה על מבוגרים, 87% בהגנה על-ילדים, 73% בהגנה על הולכי רגל, 95% במערכות בטיחות.

    היצע מערכות הבטיחות עשיר וכולל בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, תיקון סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים ועוד.

  • טווח נסיעה

    טווח הנסיעה לא הרשים – במבחן הדרכים המאומץ הנתון עמד על 3.9 ק"מ לקוט"ש: טווח של כ-350 ק"מ בלבד. בקטעי שיוט רגועים ונינוחים הגענו ל-4.2 ק"מ לקוט"ש השווים לטווח של כ-390 ק"מ.

  • מה חדש בניאו ET7 2024

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2024.

  • סיכום

    מרשימה מאוד אך יקרה.

ניאו ET7 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ניאו ET7
ניאו ET7 גרסאות חשמליות טווח נסיעה כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
580 ק"מ
653
3,923
499,000
505 ק"מ
653
4,041
514,000
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים ניאו ET7

ברשותך ניאו ET7?

ציון ותגובת גולשים

ניאו ET7 מתחרים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5