ניסאן אלטימה 2018 - אוטו

ניסאן אלטימה 2018 יד שניה

ניסאן אלטימה 2018 יד שניה

קטגוריה: משפחתיות גדולות / מנהלים
גירסה מומלצת:
13.7 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2014

ניסאן אלטימה 2018 יתרונות וחסרונות

יתרונות ממדים מכובדים, עיצוב חיצוני רב נוכחות, אבזור נוחות עשיר, ביצועים וצריכת דלק טובה, נוחות נסיעה מוצלחת, מרווחת.
חסרונות מעט רועשת, אבזור בטיחות עדכני חסר, יכולת דינמית בינונית, גימור לא מוצלח במקומות מסוימים.
בשורה התחתונה הצעה שונה במחיר מוצלח.

ניסאן אלטימה 2018 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    ניסאן אלטימה היא מכונית סדאן גדולה שמייצרת ניסאן עבור השוק האמריקני.

    בארה"ב היא נחשבת למכונית "Mid-Size" ומתחרה בכמה שחקניות מוכרות כמו טויוטה קאמרי, שברולט מאליבו והונדה אקורד (בגרסתה האמריקנית).

    הממדים נדיבים למדי – היא משתרעת לאורך של 486 ס"מ, הרוחב עומד על 183 ס"מ, הגובה על 147 ס"מ ובסיס הגלגלים על 277.5 ס"מ - ממדים המעניקים לנוסעים מרווח מחיה נאה.

    האלטימה מגיעה לישראל עם רמות גימור אחת, לצד יחידת הנעה אחת – 2.5 ליטר (4 ציל') שמפיק 182 כ"ס ו-24.8 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים רציפה.

    ביוני 2016 החל שיווקה של האלטימה המחודשת, ששונה מהדגם הקודם בעיקר בעיצוב הפנים והחוץ.

  • עיצוב ונוכחות

    האלטימה היא מכונית מרשימה למראה, גם אם לא ממש יפה.

    מלפנים תמצאו יחידות תאורה גדולות ובעיקר גריל וסמל מגודלים גם הם.

    היא נראית גדולה ממידותיה, וזה יוצר אפקט הגעה.
     

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים לא מרשים במיוחד במבט ראשון.

    מצד אחד העיצוב נאה, לדיפונים יש גוון בהיר ואוורירי וההגה נעים למראה ולמגע.

    מצד שני, איכות החומרים טובה אמנם באזורים הקרובים לנהג אך פחות טובה בחלקים הרחוקים/נמוכים ובדלתות, שם ניתן למצוא פלסטיקים פשוטים.

    גם בד הריפוד - גם אם הוא נעים למגע - מרגיש מעט פשוט למכונית מהסגמנט של האלטימה.

    המרווח מלפנים מצוין ומאחור ייהנו שני מבוגרים מנוחות טובה גם הם, בעוד שהאמצעי ייהנה קצת פחות.

    תא המטען גדול ושימושי, אבל מאכזב לפגוש זרועות חשופות מחזיקות את דלת תא המטען.

    רמת האבזור בגרסת הכניסה (SV) גבוהה וכוללת כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט ומושב נהג חשמלי.

    המפרט הסטנדרטי כולל גם מערכת המולטימדיה, אך היא בהתקנה מקומית (כנראה בגלל עניני תדרים) וכוללת חיבור רשת ו-GPS, מצלמת רוורס ובלוטות'.

    תפעול המערכת לא מבריק, אבל מתרגלים עם הזמן. 

  • מנוע וביצועים

    המנוע (4 ציל' בנפח 2.5 ליטר, 182 כ"ס) נעים וחלק והתחושה זריזה למדי, במיוחד בתאוצות הביניים (נקודה חזקה של כל התיבות הרציפות).

    צריכת הדלק טובה - עם ממוצע מבחן של קצת יותר מ-11 ק"מ לליטר.
     

  • נוחות והתנהגות

    האלטימה היא מכונית נוחה  - הן בתוך העיר והן מחוצה לה. לצד זאת, בידוד הרעשים לוקה בחסר.

    התנהגות הכביש לא באזור החיוג של מובילות הקטגוריה.
     

  • תמורה למחיר

    האלטימה מציעה חבילה מעניינת, בעיקר למי שרוצה משהו קצת שונה מהעדר.

    היא מציעה נוסחה אמריקאית למהדרין – ממדים נדיבים, מראה מרשים ואבזור שופע.
     

  • סיכום

    משפחתית גדולה בעלת ניחוח אמריקאי.

ניסאן אלטימה 2018 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
ניסאן אלטימה גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
2488
182
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים ניסאן אלטימה

ברשותך ניסאן אלטימה?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5