ניסאן GT-R - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / מכונית ספורט עם ביצועי על ויכולת עילאית, עיצוב מושך בחוץ, תכליתי בפנים, תנוחת נהיגה ראויה.

חסרונות / נוחות נסיעה בינונית, רק עם תיבה אוטומטית.

בשורה התחתונה / למרות מחירה – קנייה מעולה למכונית מסוגה.

ניסאן GT-R 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    קשה להאמין, אבל ה-GT-R איתנו כבר 11 שנים - אך אין לטעות ולחשוב כי ניסאן קפאה על שמריה.

    במתיחת הפנים האחרונה - השנייה במספר - שעברה מכונית-העל היפאנית, בוצעו שורה של עידכונים למנוע ומניין הסוסים עומד כעת על 550 כ"ס ו-64.2 קג"מ, כאשר לצד התפוקה המוגברת טוענת ניסאן לצריכת דלק משופרת.

    מתיחת הפנים הראשונה (2011), לעומת זאת, הייתה המשמעותית מבין השתיים ושינתה את העיצוב החיצוני ושיפרה את האווירודינמיות, שהביאה להגדלה של 10% בכוח ההצמדה ולצד זאת – הופחת מקדם הגרר מ-0.27 ל-0.26, נתון יוצא דופן למכוניות מסוג זה.

    במסגרת השינויים, גם התמסורת זכתה לעדכונים: תיבת ההילוכים הרובוטית כוללת "בקרת שיגור" לזינוק מיטבי ומצב "חסכון" יעיל מבעבר, ובמהירויות חניה מתנתקת ההנעה הקדמית כדי להקל על התמרון.

    מכלולי השלדה טופלו אף הם, באמצעות מוט-חיזוק קדמי (Strut Brace) העשוי חלת אלומיניום וקרבון, מתלים משודרגים (א-סימטריים) מהמסד עד הטפחות, בלמים מוגדלים, חישוקים שונים וצמיגים עדיפים.

    ב-2011 החל שיווק ה-GT-R בישראל.

  • עיצוב ונוכחות

     

  • תא נוסעים ומטען

     

  • מנוע וביצועים

     

  • נוחות והתנהגות

     

  • תמורה למחיר

     

  • סיכום

     

ניסאן GT-R גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ניסאן GT-R

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך ניסאן GT-R?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים ניסאן GT-R

ניסאן GT-R צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

6
ניסאן GT-R צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 1
8.3 5.7 11.2 6.3 טרם נבחן
8.3 5.7 11.2 6.3 טרם נבחן
8.3 5.7 11.2 6.3 טרם נבחן
8.3 5.7 11.2 6.3 15
8.3 5.7 11.2 6.7 15
3
6.7