פיג'ו 3008 2023 - אוטו

פיג'ו 3008 2023 יד שניה

פיג'ו 3008 2023 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח קומפקטי
גירסה מומלצת:
15.3 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2017

פיג'ו 3008 2023 יתרונות וחסרונות

יתרונות הופעה, עידון, ביצועים (בבנזין), צריכת דלק (בדיזל), בטיחות, תמורה, מגוון גרסאות רחב
חסרונות נוחות נסיעה בינונית בעיר, הנדסת אנוש
בשורה התחתונה רכב פנאי מצוין בעיצוב מרשים

פיג'ו 3008 2023 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    ב-2016 השיקה פיג'ו את הדור השני של ה-3008 בישראל. הדור החדש שונה לחלוטין מקודמו, בזכות עיצוב חיצוני מקורי ובולט ותמחור המיישר קו עם התחרות - וזכה להצלחה גדולה הרבה יותר מהדור המוחלף.

    בסוף 2020 נחתה בישראל גרסה מחודשת של ה-3008. במסגרת מתיחת הפנים חודשה החזית, שם הסבכה מודגשת יותר ועיצוב יחידות התאורה הצידיות בהשפעה ניבי אריה.

    היצע המנועים נותר דומה, וכולל מנועי טורבו-בנזין 1.2 ליטר 130 כ"ס, טורבו-בנזין 1.6 ליטר 180 כ"ס וטורבו-דיזל 1.5 ליטר 130 כ"ס. התיבה האוטומטית עם שמונה הילוכים ללא שינוי.

    בסוף 2021 נחתו בישראל הגרסאות ההיברידיות המחודשות, בשתי ורסיות המבוססות על מנוע הטורבו-בנזין 1.6 ליטר; בגרסה הראשונה התפוקה המשולבת 225 כ"ס וההנעה קדמית. בגרסה השנייה תפוקה משולבת של 300 כ"ס וההנעה כפולה.

    טווח הנסיעה החשמלי המוצהר עומד על 61 ו-63 ק"מ בהתאמה.

  • עיצוב ונוכחות

    חרף גילו, ה-3008 הוא עדיין רכב נאה מאוד לטעמנו שעיצובו מבריק. החזית העדכנית מרעננת ומשפרת את המראה אף יותר.

  • תא נוסעים ומטען

    כמקובל בדגמי פיג'ו מהדור הנוכחי, גם ב־3008 אותה סביבת נהג "i-קוקפיט" המאופיינת בגלגל הגה קטן ונמוך יחסית ולוח מחוונים הממוקם מעליו. איכות ההרכבה, הגימור והחומרים בהחלט מכובדת. המרחב מלפנים אינו נדיב במיוחד והמרווח לברכי הנהג אינו מצטיין. מערכת המולטימדיה, בזכות המסך שצמח ל־"10 ומתגי ה"פסנתר" שמתחתיה, נוחה לתפעול. בקרת האקלים נשלטת באמצעות המסך ולא באמצעות פקדי שליטה נפרדים, מה שמסרבל את תפעולה.

    מושב הנהג נוח במיוחד ותנוחת הנהיגה טובה. גג השמש הפנורמי נפתח בחציו הקדמי, אך אור השמש חודר דרך הסוכך שלו, שאינו אטום לחלוטין.

    הנוסעים מאחור ייהנו ממרווחי ראש ורגליים טובים. תא המטען גדול ושימושי בגרסאות הבנזין והדיזל. בגרסאות ההיברידיות הוא קטן בכ־200 ליטר בגלל מיקום הסוללות, ונפח האחסון 395 ליטר בלבד.

     

  • מנוע וביצועים

    גרסת הבסיס (1.2 ל', בנזין, 130 כ"ס) מנפקת ביצועים נאותים, וצליל המנוע נוכח אך חביב. ה-1.6 ל' (בנזין, 180 כ"ס) כבר מציג ביצועים טובים ממש, כולל כושר התקדמות נטול מאמץ. גרסת הדיזל (1.5 ל', 130 כ"ס) מפתיעה בפעולה חלקה ובזכות המומנט הזמין (30.6 קג"מ) פועלת בנינוחות בסל"ד נמוך ושקט יחסית. תיבת 8 ההילוכים בגרסאות אלה מתפקדת היטב, זריזה למדי בתגובותיה וחלקה לרוב.

    גרסת הפלאג-אין הייבריד כפולת ההנעה חזקה מאוד (300 כ"ס) והתחושה נמרצת ביותר. יחידת הכוח פועלת בצורה נעימה ומעודנת לרוב, וגם כאשר הסוללות מתרוקנות לגמרי הביצועים טובים.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה, ועדיין שברי כביש ופגמים קטנים מורגשים, דבר הבולט במיוחד בעיר. איכות הנסיעה על שבילים מפולסים סבירה. רעשי הרוח מורגשים מדי בשיוט.

    פיג׳ו 3008 מרשימה בפיתולים יותר מהצפוי מרכב פנאי מגודל: הרכב מגיב בנחישות להפניית ההגה ומגיב במיידיות להעברות משקל. מערכת בלימה טובה משלימה חבילה דינמית מצוינת.

  • תמורה למחיר

    בגרסאות הבנזין מציע 3008 תמחור תחרותי ותמורה מצוינת. הגרסה ההיברידית-נטענת הבכירה יקרה מאוד ופחות משתלמת.

  • גרסאות ורמות גימור

    רמת הגימור 'אקטיב', הבסיסית במבחר, מציעה מערך מולטימדיה שכולל בלוטות' וממשק אפל קארפליי, כמו גם חישוקי "17 קלים, תפעול הילוכים מההגה, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, בקרת אקלים עם שליחת מיזוג לאחור, בלם יד חשמלי וחיישני חניה מאחור.

    רמת גימור 'אקטיב פק' (מוצעת בגרסת הבנזין 1.2 ליטר ובגרסת הדיזל); מציעה מפרט אבזור דומה לזה שבאקטיב הזולה יותר, אך מפרט בטיחות כמו זה שב'פרמיום'.

    רמת הגימור פרימיום (רק בגרסת הבנזין), מוסיפה מפתח חכם, מצלמה, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, תפעול חשמלי למושבים, משטח טעינה אלחוטי, גג פנורמי, חישוקי "19 ובקרת אקלים מפוצלת.

    רמת הגימור GT תוסיף על כל אלו תאורת לד עוקבת פניה, חישוקי "19, בורר מצבי ניהוג, גג שחור, עור משולב זמש, עיסוי במושבים הקדמיים, ואפשרות לצביעה שונה של דופן המכונית.

    חבילת גריפ קונטרול, שמשפרת את יכולות השטח, כוללת בקרת נסיעה במורד וצמיגי M+S, ומוצעת בתוספת תשלום.

  • בטיחות

    ה-3008 מציעה מערך בטיחות שכולל בקרת שיוט אדפטיבית עם בלימה אוטונומית, התרעה על רכב בשטח מת ועל סטייה מהנתיב (כולל תיקון), עמעום אורות אוטומטי, קריאת תמרורי מהירות וחיישני חניה קדמיים.

    ה-3008 זכתה לציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק של יורו NCAP בשנת 2016 - אולם מאז המבחן עודכן והקריטריונים הוחמרו.

  • צריכת דלק

    גרסת הבנזין החזקה (1.6 ל', 180 כ"ס) רשמה 12 ק"מ/ל' בממוצע המבחן.

    גרסת הדיזל חסכונית מאוד עם 13.8 ק"מ לליטר במבחן מאומץ ועד כ-20 ק"מ לליטר בשיוט.

    צריכת הדלק בגרסה ההיברידית נטענת תלויה באורך המסלול וחלקה של ההנעה החשמלית בו. זו הייתה במבחן בתוואי מאתגר 10.5 ק"מ/ל', ובשיוט הגיעה גם ל־15 ק"מ/ל'.

  • טווח נסיעה

    יכולת נסיעה בפועל בחשמל בלבד בגרסה ההיברידית-נטענת היא לטווח של כ־40 ק"מ.

  • מה חדש בפיג'ו 3008 2023

    אין עדכונים במפרט הישראלי בשנת הדגם 2023.

    בספטמבר 2023 הושק בחו"ל דור חדש ל-3008 שצפוי להגיע לישראל במהלך 2024.

     

  • סיכום

    רכב פנאי מצוין, בפסגת הקטגוריה.

פיג'ו 3008 2023 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג פיג'ו 3008

כתבות ומבחני דרכים פיג'ו 3008

ציון ותגובת גולשים

ברשותך פיג'ו 3008?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

2
  • ענת

    האוטו שלי

    פיג'ו 3008 אוט', 1.2 ל' טורבו, Active Pack
    מודל: 2023 - 2023

    תאריך: 23.05.2023

    שמחה מאוד שקניתי את האוטו הזה איכותי מאוד ונוגד המון סטיגמות

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

  • לירז

    האוטו שלי

    פיג'ו 3008 אוט', 1.2 ל' טורבו, Active Pack
    מודל: 2023 - 2023

    תאריך: 05.07.2023

    איכותי ומרווח, תענוג

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

פיג'ו 3008 מתחרים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5