רנו קפצ'ור 2014 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב עדכני והופעה מושכת, גם בפנים. סביבת נהג עשירה באבזור.

חסרונות / מנוע הבנזין חסר מחץ תחת עומס, נוחות הנסיעה בינונית ומטה, רעשי מתלים.

בשורה התחתונה / רכב פנאי קטן, עם הופעה.

רנו קפצ'ור 2014 חוות דעת

  • רקע כללי

    הקפצ'ור, שפגשנו לראשונה כרכב תצוגה בז'נבה 2011, היה שני בסדרת קונספטים שחשפה רנו כדי לבשר על המהפך הצפוי. שנתיים אחרי כן הפך הקרוסאובר למציאות ולרכב השני (אחרי הקליאו) בקו החדש של רנו.

    רנו קפצ'ור 2014 חולק פלטפורמה עם הקליאו ומנסה לספק את תנוחת הנהיגה הגבוהה ומשיכה עיצובית כברכב שטח. מתחת למכסה המנוע נמצא היצע של מנועי בנזין ודיזל – החל מהטורבו-בנזין משולש הצילינדרים בנפח 900 סמ"ק שמספק 90 כ"ס, דרך מנוע 1.2 ליטר מוגדש ולוגם בנזין גם כן (120 כ"ס) ולסיום מנוע הדיזל בנפח 1.5 ליטר שמספק 90 כ"ס.

    דבר אחד ברור לעין כבר מההתחלה – המראה החיצוני הקפצ׳ור לוקח את מה שהכרנו עד עתה בתחום, צעד נוסף קדימה. זה מתחיל בחזית המגודלת והמרשימה עם הסמל הבולט במרכזה, נמשך בתפיחות בתי הגלגלים והקימורים בדלתות הצד, ומסתיים באלמנטים שונים כמו חישוקי 17 אינץ' מושחרים ושילוב צבעים למרכב (הניתנים לבחירה כחלק מהאפשרויות להתאמה אישית).

  • עיצוב ונוכחות

    בזכות האיפור הנכון, רנו קפצ׳ור 2014 נראה מודרני, אופנתי ומושך מבטים. חלק מזה נזקף לזכות הגג בצבע השונה ובמהדורת ״קולקשן״ גם לחישוקים הצבעוניים הגדולים (בהתאם לצבע המרכב), מדבקות ושלל תוספות קוסמטיות.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים פחות יומרני. אמנם הגרסה שנבחנה שופעת צבעים ונעזרת במפתח חכם (תקני בכל הגרסאות), אבל סביבת הנהג מוכרת מהקליאו, וגם כאן התחושה אינה איכותית עם חומרים חלולים למגע. מהקליאו מגיע גם מערך מולטימדיה דובר עברית, הכולל ניווט ומצלמה, כמו גם בקרת אקלים.

    הקפצ'ור נהנה מתנוחת נהיגה גבוהה, שמביאה את חווית הפנאי. המרחב טוב מאחור ותא המטען נוח ובעל רצפה כפולה.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע שלושת הצילינדרים (0.9 ליטר טורבו) של רנו מפיק 90 כ"ס ו-13.7 קג"מ. הוא משודך לתיבת הילוכים ידנית, בעלת 5 יחסי העברה, ומעביר את כוחו אל הגלגלים הקדמיים. בתנועה עירונית הוא מספק למדי, כשלכך תורמים יחסי העברה קצרים למדי בשני ההילוכים הראשונים, המפצים על המחסור בסוסים. הביצועים טובים יחסית, אך מחוץ לעיר מורגש מעט המחסור בהספק ויש צורך להישאר בסל"ד גבוה כדי לשמור על הקצב.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה סבירה בלבד, ורצף של מהמורות ושיבושים גדולים כבר יגרמו לחבטה, בליווי רעשי מתלים לא נעימים. בנסיעה בינעירונית מתווסף גם מחסור בריסון, שמתגבר ככל שעולה העומס.

    רעשי רוח חודרים אל התא בשיוט, אולם לנו הפריעו בעיקר רעשי הכביש, שהיו בולטים ונוכחים.

    ההתנהגות צפויה ובטוחה.

     

  • תמורה למחיר

    רמת האבזור גבוהה ביחס למחיר - ובהחלט אפשר להסתפק בגרסאות הבסיס; מחירי הדגמים בעלי רמות האבזור הגבוהות מאפיל על פני אלו של משפחתיות מן השורה, שלא בצדק.

  • חדש בדגם

    אין עדכונים בשנת המודל 2014.

  • סיכום

    הקפצ'ור לא מביא בשורה חדשה לסגמנט רכבי הפנאי הקטנים מבחינת האיכות הכללית או מעטפת היכולות, ויש לו קושי בסעיף חשוב – נוחות הנסיעה. הקלף החזק שלו הוא מראה מודרני ומושך, מבחוץ ומבפנים. עניין חשוב בקטגוריה אשר פונה לאלו שחשוב להם צו האופנה יותר מיעילות או יכולת.

רנו קפצ'ור 2014 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג רנו קפצ'ור
רנו קפצ'ור גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
898
90
316
-
1197
120
427
-
1197
120
404
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

ציון ותגובת גולשים

ברשותך רנו קפצ'ור?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

רנו קפצ'ור צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

3
רנו קפצ'ור צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
18.5 15.1 21.2 15.0 4
18.5 15.1 21.2 15.0 4
20.4 16.9 23.2 16.5 3
6
16.5