רנו מגאן 2010-2014 - אוטו

רנו מגאן 2010-2014 יד שניה

רנו מגאן 2010-2014 יד שניה

קטגוריה: סטיישן
גירסה מומלצת:
23.8 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2008

רנו מגאן 2010-2014 יתרונות וחסרונות

יתרונות מנוע דיזל חסכני, גרסת סטיישן מוצלחת, אבזור נוחות עשיר, נוחות נסיעה טובה.
חסרונות מוחלפת בתחילת 2017, מרווח ראש בינוני מאחור.
בשורה התחתונה דגם כל-חדש בתחילת 2017. הסטיישן הפורש מומלץ.

רנו מגאן 2010-2014 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    בתחילת דרכה בישראל, המגאן דור שלישי הייתה האחות מחומשת הדלתות של הפלואנס וניגנה לה כינור שני במכירות. עיצובה נאה אך פחות נועז מבעבר וגם תא הנוסעים משאיר רושם מעורב: החומרים אמנם רכים ונעימים, וההרכבה מוצקה – אבל התוצאה הכללית מעט בנאלית. ריבוי צגי מידע ומיקום נמוך של הסטריאו פוגמים בנוחות התפעול. בהמשך, עם הגעת גרסת הסטיישן האירופאית (בשנת 2013) בגרסת דיזל חסכונית לצד מתיחת הפנים שעבר הדגם (בשנת 2014) היא חזרה אל מרכז הבמה. גרסת הטורבו-בנזין החדשה (1.2 ליטר, 132 כ"ס) שהגיעה במחצית שנת 2014 נתנה זריקת מרץ נוספת למכונית הוותיקה. בפרנקפורט 2015 נחשפה מגאן חדשה לגמרי, דור רביעי במספר, שתגיע לישראל באמצע 2016. שיווק גרסת ההאצ'בק הופסק בסוף 2015 - כשבמלאי נותרו רק גרסאות הסטיישן והקופה.


  • עיצוב ונוכחות

    עיצובה של המגאן נאה, אך פחות נועז וייחודי מאשר בדור הקודם. גם בגרסה שלאחר מתיחת הפנים היא אינה בולטת בצד הקוסמטי.

     

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים מעט בנאלי בעיצובו, אבל האיכות טובה. המרווח מצוין, אך מאחור מעט צפוף לראש. תא המטען סביר בנפחו ונוח להטענה. לגרסת הסטיישן תא מטען גדול ושימושי, אך עדיין בינוני ביחס לקטגוריה.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע הבנזין 1.6 ל' (לפני מתיחת הפנים) מעט חלש ורועש, וצריכת הדלק ממוצעת-מינוס. מנוע ה-1.2 ל' טורבו עדיף משמעותית עם ביצועים טובים כמעט בכל מצב וצריכת דלק טובה. לנוסעים למרחקים מוצעת גם גרסת דיזל חסכונית במיוחד שאף מספקת ביצועים לא רעים כלל.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה בתוך העיר ומחוצה לה. למרות רכות המתלים המגאן מציגה התנהגות כביש רהוטה ומהנה.

     

  • תמורה למחיר

    המכונית מאובזרת בנדיבות ומציעה "חבילה" טובה למשפחה, במיוחד בגרסאות האסטייט (סטיישן).

     

  • סיכום

    המגאן עושה הכל "בסדר" ולא נכשלת כמעט בכלום אבל גם לא שובה את ליבך. הדיזל היא אופציה מעניינת וייחודית.

     

רנו מגאן 2010-2014 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג רנו מגאן

כתבות ומבחני דרכים רנו מגאן

ברשותך רנו מגאן?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5