סיאט לאון 2006-2012 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב חוץ נאה, (גם) חומרים טובים בתא הנוסעים, אבזור מכובד, מנועי טורבו מעולים.

חסרונות / מעט צפוף, עיצוב פנים שבלוני, (גם) חומרים בינוניים בפנים, מנוע אטמוספרי חלש ורועש, נוחות נסיעה, יכולת דינמית בינונית, תיבה דו-מצמדית בנסיעה איטית.

בשורה התחתונה / בינונית, להוציא מנועי הטורבו.

סיאט לאון 2006-2012 חוות דעת

  • רקע כללי

    על הפלטפורמה של הגולף הצליחו מעצבי סיאט ליצור מכונית בעלת מראה ספורטיבי והרמוני במיוחד.

    בפנים מורגשת הניגודיות בין חומרים איכותיים לזולים ועיצוב ספורטיבי אך בנאלי - ביחס לצורה החיצונית. התחושה מעט צפופה והנדסת האנוש אינה מבריקה.

    נוחות הנסיעה בינונית בלבד ומורעת ככל שעולים בליין הדגמים הספורטיבי, וגם רמות הרעש גבוהות מדי.

    התנהגות הכביש סובלת מעודף תת-היגוי ולא מספיק מערבת, גם בגרסת הקופרה.

    מנועי הטורבו של הסיאט לאון מרשימים מאוד כולם.

  • עיצוב ונוכחות

    נאה עם מראה ספורטיבי והרמוני במיוחד.

     

  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב הקוקפיט הרבה פחות מרשים מזה החיצוני, התחושה מעט צפופה והנדסת האנוש אינה מבריקה, אך האבזור נאה.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.6 ל' חלש ורועש, אך כל מנועי הטורבו חזקים ויעילים. 

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה של הלאון היא על הצד הנוקשה וההתנהגות אינה מלוטשת דיה, גם בגרסאות הספורטיביות.

     

  • תמורה למחיר

    גרסת ה-1.8 ל' טורבו הידנית מציעה חבילת ביצועים/תמורה טובה, וכך גם גרסאות ה-FR והקופרה הספורטיבית. שאר הגרסאות מתומחרות גבוה מדי.

     

  • סיכום

    מתקשה להוות אלטרנטיבה לאחיותיה היותר מוצלחות מבית.

סיאט לאון 2006-2012 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סיאט לאון?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

סיאט לאון צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

13
סיאט לאון צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
12.2 8.8 15.6 9.2 טרם נבחן
11.6 8.1 14.3 9.9 טרם נבחן
12.2 9.3 15.1 9.9 13
13.8 9.7 16.9 10.5 טרם נבחן
13.3 10.1 16.6 10.7 7
13.6 10.0 17.5 11.0 8
14.7 11.3 18.8 11.2 1
14.7 11.1 18.1 11.9 טרם נבחן
15.1 11.3 18.8 12.2 4
15.8 14.0 20.4 12.8 4
16.1 12.3 19.6 13.0 4
16.6 12.8 20.0 14.1 טרם נבחן
17.8 13.5 21.7 15.1 טרם נבחן
8
11.0