סקודה אוקטביה 2004-2007 יד שניה חוות דעת
-
רקע כללי
סקודה אוקטביה בדורה השני עברה מתיחת פנים בסוף 2008 וזכתה לחלק קדמי מעט נאה ומודרני יותר.
גם תא הנוסעים קיבל מספר נגיעות והוא עדיין מקום נעים לשהיה, מרווח ונוח למדי – ובעל תא מטען ענק.
רמות האבזור נאות, התנהגות הכביש בוגרת וצפויה ורק נוחות הנסיעה לא-מצטיינת.
מנוע הבנזין הבסיסי הוא ה-1.2 ל' TSI החזק והחסכוני, ששידוכו לתיבת ה-DSG אינו חלק לחלוטין. גרסת ה-1.8 ל' TSI נמרצת וזריזה, אך הנסיעה בה עוד יותר נוקשה.
גרסאות הדיזל גמישות וחסכוניות וה-RS ספורטיבית מהנה ושימושית.
-
עיצוב ונוכחות
האוקטביה נראית גדולה ומכובדת והחזית החדשה נאה, אך העיצוב הרבוע מתחיל להזדקן.
 
 
-
תא נוסעים ומטען
האיכות גבוהה, האבזור נדיב ותא המטען ענק. המושבים הקדמיים צרים מדי והמרווח מאחור סביר בלבד.
 
 
-
מנוע וביצועים
כל המנועים חזקים וחסכוניים, אך השילוב לתיבות ה-DSG אינו תמיד חלק ונטול השתהויות.
 
 
-
נוחות והתנהגות
נוחות הנסיעה בינונית ברוב הגרסאות ונוקשה מדי ב-1.8 TSI. התנהגות הכביש צפויה ובוגרת, אך מעט גמלונית.
 
 
-
תמורה למחיר
התמורה למחיר טובה, אך לאוקטביה מחירי ביטוח מקיף מאוד גבוהים ורק 4 כוכבים במבחן הריסוק. הגרסאות המומלצות הן ה-1.2 וה-1.4 TSI.
 
 
-
סיכום
למרות לא מעט נקודות שליליות משמעותיות, האוקטביה היא אחת מהמשפחתיות הטובות ביותר.
 
 
בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 4.85%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותיך במאגר בנק ישראל.