סמארט 3 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
decor

הגרסה המומלצת של אוטו

סמארט 3 חשמלי, Pro+ ,2x4 2025

  • רקע כללי

    סמארט #3 הוא רכב הפנאי השני של היצרנית, פרי שיתוף הפעולה בין ג'ילי הסינית למרצדס. דגם ראשון הוא סמארט #1, איתו – ועם דגמים נוספים לבית ג'ילי – חולק ה-3 את הפלטפורמה ומכלולים רבים נוספים.

    הדגם נחשף לראשונה באפריל 2024, ולישראל הגיע זמן קצר לאחר מכן – כבר בסוף חודש מאי באותה השנה.

     

    מדובר ברכב פנאי קומפקטי (C-SUV) בצד הקטן של הסגמנט: אורכו 440 ס"מ, בסיס הגלגלים נדיב עם 278.5 ס"מ ותא המטען צנוע עם 370 ל' בלבד. לסמראט #3 מרכב בתצורת פנאי-קופה בה החלק האחורי של הגג משתפל מטה ומקנה לו הופעה דינאמית ומיוחדת יותר מאשר זו של #1. סביבת הנהג של הדגמים דומה למדי.

     

    גם יחידות ההנעה מוכרות: גרסת הנעה אחורית עם מנוע יחיד ו-272 כ"ס או הנעה כפולה ('בראבוס') עם שני מנועים ו-428 כ"ס. הביצועים בהתאם: 5.8 שניות או 3.7 שניות ל-100 קמ"ש.

    לכל הגרסאות סוללת 66 קוט"ש המספיקה לטווח של 435-455 ק"מ בין טעינות. טעינה ביתית אפשרית עד 22 ק"ו וטעינה מהירה עד הספק מירבי של 150 ק"ו.

  • עיצוב ונוכחות

    סמארט #3 הוא רכב נאה, בזכות קווים ופרופורציות מוצלחים. אולם העיצוב קצת בנאלי ופחות מיוחד מזה של שאר דגמי סמארט, דבר הבולט בדגם של מותג שמקורו במקוריות.
  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג דומה לזו שב-#1, והקווים הכלליים שבה מזכירים דגמים אחרים של מרצדס. למרות זאת, וכמו דגמים רבים המגיעים מסין, נדרשות גם כאן מספר דקות להתאקלמות (של הנהג) ואיפוס מערכות (של הרכב). כדאי לעשות זאת מיד בתחילת הנסיעה, אחרת תיאלצו להתמודד מול שפע צפצופי התרעה מציקים ומיותרים.

     

    עוד כרגיל בתוצרת סין הוא התפעול המסובך - כל ביטול התרעה כזה דורש מספר לחיצות, אישורים, ספירות לאחור; לחתום על משכנתא כבר יותר קל.

    לזכות סמארט נציין שאנשי מרצדס בכל זאת ביצעו מספר שינויים שאפשרו תפעול נוח מזה המקובל בדגמים שכל-כולם סיני. מהסינים הם כן למדו לא להתקין כיסוי לגג הזכוכית, וזהו חיסרון גדול הגורם לכך שבקיץ החום בפנים רב מאוד והריפוד נעשה לוהט.

     

    תנוחת הנהיגה, למרות שפע אפשרויות הכוונון של מושב הנהג, אינה מושלמת. שדה הראייה לאחור אינו מצטיין, אבל גם אינו מוצלח לפנים; מחיר העיצוב. המושבים הספורטיביים נראים נהדר, אבל אינם נוחים בנהיגה ממושכת. מרווח הרגליים מאחור טוב ומרווח הראש סביר.

    תא המטען גדול באופן מספק והמבנה שלו שימושי.

  • מנוע וביצועים

    גם הגרסה הפחות חזקה מציעה כוח רב מאוד למכונית שאינה ממש גדולה (אם-כי בכל זאת, כבדה. בהתאם, #3 מענעקה ביצועים מצוינים – מזנקת באופן נחוש מהרמזור, מציעה האצות-ביניים מעולות, צוברת מהירות היטב בכביש המהיר.

    בגרסת בראבוס הכוחנית, עם 428 כ"ס ו-55.4 קג"מ, אין בעיה שרגל ימין תלטף את הדוושה הימנית והמכונית תצא מהרמזור באותו "קצב-צב" כמו כולם. אבל אם לוחצים על הדוושה עד הסוף הכוח כל-כך מיידי, כל-כך ברוטלי, כל-כך ממכר וקל להשגה. פשוט כייף שאין לתאר.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    electric.svg

    בגרסת ההנעה האחורית, ביום מבחן קיצי וחם, הצריכה עמדה על 5.45 ק"מ/קוט"ש, טוב בפועל לטווח של 340-350 ק"מ.

    בגרסת בראבוס, נהיגה זריזה הביאה את הצריכה ל-4.7 ק"מ/קוט"ש, טוב ל-310 ק"מ. נהיגה מודעת יותר הניבה צריכה שפויה יותר של 5.3 ק"מ/קוט"ש לטווח משופר של 350 ק"מ.

    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      435 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      66 קוט"ש
    • הספק טעינה מהירה DC
      הספק טעינה מהירה DC
      הטעינה המרבית שהרכב יכול לקבל, לפי נתוני יצרן. רכב שיכול לקבל 50 קילוואט, יוגבל גם במטען חזק יותר
      150 קילוואט
    • זמן טעינה מהירה DC
      זמן טעינה מהירה DC
      יש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען
      00:27 שעות
  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה אינה מצטיינת, בייחוד בעיר אך גם מחוצה לה. מערך המתלים 'עסוק' למדי על רוב סוגי השיבושים, בייחוד על רצף שלהם; בצד החיובי, ריסון המרכב בכביש גלי טוב מהמקובל בז'אנר החשמלי.

    אולי בגלל היעדר מסגרות לשמשות הצד חודרים לרכב לא מעט רעשי רוח וכביש.

     

    בכביש מפותל, והרכב נכנס אל הפניות בזריזות, מאפשר להדק את קוטר הפנייה באמצעות המצערת, ואף מעניק תחושה ספורטיבית. כאשר הכביש פחות מושלם ובפניות יש שיבושים, גלים או שינויי סלילה, התגובות פחות עקביות.

    להגה משקל נכון, אבל ההתנגדות להפנייתו יוצרת תחושה 'אלסטית'. מה שמפריע יותר הם הבלמים שחסרים עוצמת נשיכה מספקת ומדגישים שמדובר ברכב כבד.

    מפריעה גם הפעולה של הבלימה הרגנרטיבית שאינה מדייקת באופן בו היא נכנסת לפעולה, ולפעמים מפסיקה לפעול בעיקולים.

  • תמורה למחיר

    יחסית לממדיו ולמתחריו, סמארט #3 הוא רכב יקר עם בעיית תמורה, וגרסת בראבוס היקרה כבר ממש מתקשה להצדיק את מחירה הגבוה. אולם בגרסת הבסיס, #3 מעניקה את אחת התמורות הטובות בהיסטוריה הקצרה של סמארט - שמעולם לא הייתה מותג זול.
  • גרסאות ורמות גימור

    סמארט #3 מוצע בישראל בשתי גרסאות – הנעה אחורית, 272 כ"ס או כפולה, 428 כ"ס – ובשלוש רמות גימור.

    'פרו+' כוללת כסטנדרט: תאורת לד, חישוקי 19 אינץ', גג זכוכית, מצלמות היקפיות, מפתח חכם, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושבים הקדמיים, בקרת אקלים דו-אזורית, צג 12.8 אינץ, ולוח מחוונים מוקרן.

    רמת 'פרמיום' מוסיפה: חישוקים בעיצוב שונה, סביבת נהג מהודרת יותר, מערכת שמע של 'ביטס', תצוגה עילית, חישוקים שונים.

    גרסת 'בראבוס' החזקה (428 כ"ס) מוסיפה בעיקר פרטי עיצוב לחוץ ולפנים להופעה ספורטיבית יותר ועוד.

  • בטיחות

    סמארט #3 נבדק ע"י יורו NCAP בשנת 2023 וקיבל דירוג של חמישה כוכבים עם ציון גבוה בהגנה על מבוגרים (90%) לצד ציונים נאים בהגנה על ילדים (86%), הולכי רגל (84%) ובמערכות בטיחות (85%).

    היצע מערכות הבטיחות המתקדמות כולל: מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור רכב בשטח מת, תיקון סטייה מנתיב ועוד.

    רמת 'פרמיום' מוסיפה גם בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור. כמו בדגמים סיניים אחרים יש המון התרעות, צפצופים מיותרים ובקרת השיוט האדפטיבית לוקחת מקדמי ביטחון גדולים מדי וגם לא מדייקת בזיהוי.

  • מה חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.
  • טווח נסיעה

    בגרסת ההנעה האחורית, ביום מבחן קיצי וחם, הצריכה עמדה על 5.45 ק"מ/קוט"ש, טוב בפועל לטווח של 340-350 ק"מ. בגרסת בראבוס, נהיגה זריזה הביאה את הצריכה ל-4.7 ק"מ/קוט"ש, טוב ל-310 ק"מ. נהיגה מודעת יותר הניבה צריכה שפויה יותר של 5.3 ק"מ/קוט"ש לטווח משופר של 350 ק"מ.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    רכב פנאי עם בסיס טוב, שדורש ליטוש ושיפור כדי להצטיין באמת.

סמארט 3 שאלות ותשובות

סמארט 3 מוצעת במחירון 2025 בטווח של 211,990-267,990 ₪ לפני אגרת רישוי. רמת הגימור Pro+ נמכרת ב-211,990 ₪, רמת הגימור Premium ב-236,990 ₪,וגרסת ה-Brabus החזקה ב-267,990 ₪.
הפער במחיר הוא 56,000 ₪ בין הגרסה הבסיסית Pro+ (211,990 ₪) לבין גרסת Brabus (267,990 ₪). גרסת Premium יקרה ב-25,000 ₪ מהבסיסית, ומציעה שדרוגי אבזור כמו מערכת שמע Beats ותצוגה עילית 10 אינץ'.
ביחס לממדיה ולמתחריה, סמארט 3 הוא רכב יקר עם בעיית תמורה. עם זאת, בגרסת הבסיס Pro+ היא מעניקה את אחת התמורות הטובות בהיסטוריה של מותג סמארט - שמעולם לא היה מותג זול.
אגרת רישוי משתנה בהתאם לגרסה: 2,722 ₪ עבור גרסאות Pro+ ו-Premium, ו-3,806 ₪ עבור גרסאות 25th Anniversary Edition ו-Brabus. המחיר הסופי כולל אגרת רישוי נע בין 214,712 ₪ ל-271,796 ₪.
סמארט 3 נבדקה ב-Euro NCAP בשנת 2023 וקיבלה דירוג של 5 כוכבים עם ציון גבוה של 90% בהגנה על מבוגרים, 86% בהגנה על ילדים, 84% בהגנת הולכי רגל ו-85% במערכות בטיחות.
כל הגרסאות כוללות: מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור רכב בשטח מת, תיקון סטייה מנתיב והתרעות רבות. רמת הגימור Premium ומעלה מוסיפות גם בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור. הרכב מגיע עם 7 כריות אוויר.
בדומה לדגמים סיניים אחרים, יש המון התרעות וצפצופים מיותרים. בקרת השיוט האדפטיבית לוקחת מקדמי ביטחון גדולים מדי ולא תמיד מדייקת בזיהוי. כל ביטול התרעה דורש מספר לחיצות ואישורים, דבר שיכול להיות מעצבן.
בגרסת ההנעה האחורית, על פי מבחני הדרכים של אוטו, ביום מבחן קיצי וחם, הצריכה עמדה על 5.45 ק"מ/קוט"ש, מה שמניב טווח בפועל של 340-350 ק"מ. נהיגה דינמית מביאה את הטווח לכ-315 ק"מ, בעוד שנהיגה מודעת יותר יכולה להגיע לכ-350 ק"מ.
הטווח המוצהר לפי תקן WLTP הוא 435 ק"מ בגרסת Pro+, 455 ק"מ בגרסאות Premium ו-25th Anniversary Edition, ו-415 ק"מ בגרסת Brabus החזקה. יש לזכור שהטווח בפועל מושפע מתנאי נהיגה, טמפרטורה וסגנון נהיגה.
בגרסת Brabus, על פי מבחני הדרכים של אוטו, נהיגה זריזה הביאה צריכה של 4.7 ק"מ/קוט"ש, טוב לטווח של כ-310 ק"מ. נהיגה מודעת יותר הניבה צריכה של 5.3 ק"מ/קוט"ש לטווח משופר של כ-350 ק"מ.
גרסאות Pro+ ו-Premium מצוידות במנוע חשמלי אחד עם 272 כ"ס ו-35 קג"מ. התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש נמשכת 5.8 שניות, והמהירות המרבית מוגבלת ל-180 קמ"ש. המנוע מניע את הגלגלים האחוריים בלבד.
גרסת Brabus מצוידת בשני מנועים חשמליים ומערכת הנעה כפולה 4x4 המפיקים יחד 428 כ"ס ו-55.4 קג"מ. התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש נמשכת 3.7 שניות בלבד - ביצועים מסעירים המספקים חוויית נהיגה ספורטיבית בלתי נשכחת.
אפילו הגרסה הרגילה מציעה כוח רב מאוד - מזנקת נחוש מהרמזור, מציעה האצות-ביניים מעולות וצוברת מהירות היטב. בגרסת Brabus הכוח כל-כך מיידי וברוטלי שהוא פשוט ממכר. המכונית מגניבה אפילו חריקת צמיגים במצבים מסוימים.
בכבישים מפותלים הרכב נכנס לפניות בזריזות ומאפשר להדק את קוטר הפנייה באמצעות המצערת. ההתנהלות עקבית ומעניקה ביטחון, אם כי כאשר יש שיבושים או גלים בפניות התגובות פחות עקביות. ההגה בעל משקל נכון אך חסר תחושה ישירה.
בטעינה מהירה DC בהספק 150 קילוואט, הסוללה נטענת מ-10% ל-80% תוך כ-27-30 דקות. טעינה ביתית AC אפשרית עד הספק של 22 קילוואט. קיבולת הסוללה היא 66 קוט"ש.
סמארט 3 מצוידת בסוללה בקיבולת 66 קוט"ש ברוטו, זהה בכל הגרסאות. הסוללה מאפשרת הספק טעינה מהיר מרבי של 150 קילוואט ב-DC וטעינה ביתית עד 22 קילוואט ב-AC.
ניתן לטעון בעמדות טעינה מהירות DC (עד 150 קילוואט), בעמדות טעינה ציבוריות AC (עד 22 קילוואט) ובבית באמצעות מטען ביתי.
אורך הרכב הוא 440 ס"מ, רוחב 182 ס"מ, גובה 156 ס"מ ובסיס גלגלים נדיב של 278.5 ס"מ. מדובר ברכב פנאי קומפקטי (C-SUV) בצד הקטן של הסגמנט.
נפח תא המטען הוא 370 ליטרים בלבד, צנוע יחסית לסגמנט. בקיפול מושבים אחוריים הנפח גדל ל-1,160 ליטרים. מבנה התא שימושי ומספק באופן סביר לשימוש יומיומי.
מרווח הרגליים מאחורה טוב ומרווח הראש סביר, הודות לבסיס הגלגלים הנדיב. המרכב מרווח ונוח, אם כי עיצוב הקופה מקטין מעט את מרווח הראש לעומת רכב פנאי קלאסי.
משקל הרכב נע בין 1,885 ל-1,985 ק"ג בהתאם לגרסה. זהו משקל נכבד מאוד לרכב במידות אלו, והוא מורגש בבלימות ובהתנהלות הרכב במהירויות גבוהות.
בסיס הגלגלים הוא 278.5 ס"מ, נדיב למדי ביחס לממדי הרכב. בסיס זה גדול ב-3.5 ס"מ מסמארט 1, ותורם למרווח הרגליים הטוב מאחורה ולהתנהלות יציבה בכבישים מהירים.
סמארט 3 כוללת צג מרכזי 12.8 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי 9.2 אינץ'. ברמות הגימור Premium ומעלה נוספת תצוגה עילית 10 אינץ' המקרינה מידע על גבי השמשה הקדמית. המערכת תומכת בפקודות קוליות.
כן, סמארט 3 תומכת ב-Android Auto ו-Apple CarPlay. השימוש במערכות אלה ישתלט על הצג המרכזי ויקל על ניווט ותקשורת.
ברמת Pro+ מערכת שמע סטנדרטית. ברמות Premium ומעלה מערכת שמע משודרגת של Beats עם 13 רמקולים הממלאת את החלל בצלילי מוסיקה איכותיים ונראית נהדר בשילוב עם תאורת אווירה.
ברמות Premium ומעלה כלולה מערכת סיוע בחנייה אוטומטית המסייעת בתמרונים מאתגרים. הרכב מצויד גם במצלמות היקפיות 360 מעלות. רמת Pro+ כוללת מצלמות היקפיות ללא החניה האוטומטית.
אפליקציית Hello smart מאפשרת שליטה מרחוק על הרכב: נעילה ופתיחת דלתות, הפעלת מזגן, בדיקת מצב הסוללה, תכנון טעינה, איתור עמדות טעינה ועוד. האפליקציה זמינה להורדה בחינם.
סמארט 3 היא גרסת קופה של 1 עם עיצוב דינמי יותר. 3 ארוכה ב-13 ס"מ (440 ס"מ), נמוכה ב-8 ס"מ ותא המטען גדול ב-82 ליטרים (370 ל'). בשתיהן אותו מנוע, ו-3 יקרה ב-25,000 ₪ מ-1. ההתנהלות הדינמית של 3 טובה יותר.
BYD אטו 3 זולה יותר (החל מ-171,500 ₪) ומציעה טווח דומה של 420 ק"מ. סמארט 3 מציעה עיצוב מרצדס מרשים יותר, ביצועים טובים יותר (5.8 שניות לעומת 7.3) ואבזור עשיר יותר. BYD מציעה תמורה טובה יותר.
סמארט 3 וזיקר X חולקים פלטפורמה זהה מבית ג'ילי. סמארט 3 מציעה נוחות נסיעה טובה יותר, התנהלות דינמית עקבית יותר וריסון מרכב טוב יותר.
נוחות הנסיעה אינה מצטיינת, בייחוד בעיר אך גם מחוצה לה. מערך המתלים 'עסוק' למדי על רוב סוגי השיבושים, ובצד החיובי ריסון המרכב בכביש גלי טוב. חודרים לרכב רעשי רוח וכביש בגלל היעדר מסגרות לשמשות הצד.
המושבים הספורטיביים נראים נהדר וכוללים אלמנטים ארגונומיים, אבל אינם נוחים בנהיגה ממושכת. מושב הנהג מציע שפע אפשרויות כוונון חשמלי, אך תנוחת הנהיגה אינה מושלמת.
לסמארט 3 יש גג זכוכית פנורמי קבוע המסנן עד 99% מקרינת UV. בעיה חמורה: אין כיסוי לגג הזכוכית, דבר הגורם לכך שבקיץ החום בפנים רב מאוד והריפוד נעשה לוהט מאוד.
שדה הראייה לאחור אינו מצטיין, אבל גם לפנים אינו מוצלח - מחיר העיצוב. עיצוב הקופה הדינמי מעיב מעט בראות החוצה. הרכב מצויד במצלמות היקפיות לסיוע בחנייה.
סמארט 3 מתאימה למחפשי רכב פנאי חשמלי קומפקטי עם עיצוב מרשים וביצועים טובים. מושלמת לנהיגה עירונית ובינעירונית. פחות מתאימה למשפחות גדולות בגלל תא המטען הקטן. המחיר הגבוה מיועד לקהל שמוכן לשלם על עיצוב מרצדס ואיכות גימור.
סמארט 3 מתאימה למשפחה קטנה (עד 5 נוסעים) לשימוש יומיומי. המרווח מאחורה סביר והמושבים נוחים לנסיעות קצרות-בינוניות. תא המטען הקטן (370 ליטרים) הוא מגבלה לטיולים משפחתיים ארוכים. לא האופציה הטובה ביותר למשפחות גדולות או למי שזקוק למטען רב.
סמארט 3 מיוצרת בסין במפעלי קבוצת ג'ילי. המכונית היא פרי שיתוף פעולה בין ג'ילי (אחראית על פיתוח הפלטפורמה והייצור) לבין מרצדס (אחראית על עיצוב החוץ והפנים). הרכב מיובא לישראל מסין באמצעות יבואן רשמי.
עיצוב סמארט 3 נאה עם קווים ופרופורציות מוצלחות. זהו רכב פנאי-קופה עם גג משתפל מטה לאחור והופעה דינמית. עיצוב החזית כולל חיוך אופייני ואין מסגרות לשמשות הצד. העיצוב מזכיר מרצדס אבל פחות ייחודי מדגמי סמארט הקודמים.
סמארט 3 מוצעת במגוון צבעים: לבן, אפור, ירוק, כחול, שחור וגם שילוב שחור-צהוב. ישנן גם אפשרויות לצבע מט (מאט) בתוספת תשלום. רמות הגימור השונות כוללות חישוקים בעיצובים שונים ופרטי עיצוב ייחודיים.
גרסת Brabus כוללת עיצוב אקסקלוסיבי: פרטי עיצוב ספורטיביים בחוץ ובפנים, קליפרים אדומים, הקרנת לוגו Brabus ועיצוב פנים ייחודי עם פרטי סיבי פחמן. ישנו גם צליל מנוע ספורטיבי סינתטי. העיצוב מדגיש את האופי הספורטיבי והבלעדי.
אין שינויים במפרט בין שנת הדגם 2024 לשנת 2025. סמארט 3 הושקה במאי 2024 בישראל ושמרה על אותו מפרט. המחירים עודכנו מעט אבל המפרט הטכני, רמות הגימור והאבזור נשארו זהים.
בדומה לדגמים סיניים אחרים, התפעול מסובך יחסית. כל ביטול התרעה דורש מספר לחיצות ואישורים. השליטה במראות דרך הצג לא נוחה. יש המון התרעות וצפצופים מיותרים. אנשי מרצדס ביצעו שיפורים שהקלו על התפעול לעומת דגמים סיניים אחרים, אך עדיין יש מקום לשיפור.
לפי חוות הדעת של אוהד אלגוב מ-auto.co.il: "רכב פנאי עם בסיס טוב, שדורש ליטוש ושיפור כדי להצטיין באמת". יתרונות: ביצועים ויכולת דינמית. חסרונות: תפעול, הנדסת אנוש, ראות החוצה, נוחות נסיעה ובידוד רעשים. הסיכום: לא מספיק מלוטש ומגובש.

סמארט 3 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

סמארט 3 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • electric.svg
    `
    סמארט 3
    סמארט 3 חשמלי, Pro+ ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 435
    מחיר מחירון ₪211990
  • electric.svg
    on
    ג'ילי גיאומטרי C
    ג'ילי גיאומטרי C 360 Pure חשמלי
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 359
    מחיר מחירון ₪151500
  • electric.svg
    פורת'ינג פריידי
    פורת'ינג פריידי חשמלי
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 510
    מחיר מחירון ₪194990
  • electric.svg
    ג'ילי EX5
    ג'ילי EX5 חשמלי, Pro
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 430
    מחיר מחירון ₪161990
  • energy_2.svg
    on
    MG ZS
    +MG ZS Hybrid אוט', 1.5 ל' היברידי, Luxury
    מחיר מחירון ₪157888
  • electric.svg
    BYD אטו 3
    BYD אטו 3 חשמלי (מתיחת פנים), Comfort
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 420
    מחיר מחירון ₪171500
  • electric.svg
    JAC 40
    JAC 40 חשמלי
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 410
    מחיר מחירון ₪139900

חוות דעת גולשים על סמארט 3

יש לכם סמארט 3?

בואו תהיו הראשונים לכתוב ביקורת

כתבו ביקורת על הרכב
bg-image.png

יש לכם סמארט 3? כתבו חוות דעת

סמארט ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.