סובארו אימפרזה 2014 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / איכות הרכבה טובה, תנוחת נהיגה מוצלחת, מרווחת מלפנים ומאחור, נוחות נסיעה טובה, יכולת דינמית טובה.

חסרונות / עיצוב פנים וחוץ שבלוני, איכות חומרים בסיסית, חוסר באבזור נוחות בכל רמות הגימור, מנוע חלש, בידוד רעשים.

בשורה התחתונה / יעילה אך אפורה.

סובארו אימפרזה 2014 חוות דעת

  • רקע כללי

    ביוני 2013 חזרה לישראל המשפחתית של סובארו אחרי שנתיים של היעדרות (בין היתר בגלל אסון הצונאמי שהשבית הייצור ב-2011 לתקופה ארוכה, והעברת זיכיון היבוא). בדרך היא גם החליפה את השם B3 – כינוי שהיה נהוג רק בארץ – וחזרה לשם אימפרזה. הסיבה ברורה, B3 לא זכתה בישראל להצלחה גדולה במיוחד, ואנשי היבואנית רצו ליצור קשר הדוק יותר עם הדור שלפני ה-B3 שזכה להצלחה גדולה בהרבה.

    הדור הזה והרביעי של אימפרזה, הושק בישראל רק במרכב סדאן, ומאז הושק ועד נקודה זו לא שונה בו דבר.

    לאימפרזה סדאן בסיס גלגלים גדול ב-2.5 ס"מ מקודמתה (כעת 264.5 ס"מ), אך בשאר הממדים היא שומרת על מידות העבר. אורכה הכללי עומד על 458 ס"מ, רוחבה 174 ס"מ, וגובהה 146.5 ס"מ (ס"מ 1 פחות מבעבר). למרות הממדים הזהים, תא המטען גדול משמעותית: 460 ל' לעומת 375 ל', שהם ממוצעים לסגמנט.

    בדור הזה היא גם חוזרת למנוע בנפח המקובל יותר בישראל, 1.6 ל' (114 כ"ס) במקום 1.5 ל' (105 כ"ס). גם תיבת ההילוכים שונה: כעת תיבת ההילוכים אוטומטית-רציפה במקום תיבה אוטומטית פלנטרית (4 הילוכים). הבצועים וצריכת הדלק טובים משמעותית.

    היא מוצעת בשתי רמות אבזור, 'סטייל' שכוללת בקרת אקלים, ומערכת שמע מקורית (מולטימדיה בהתקנה מקומית בתוספת תשלום). רמת 'סטייל פלוס' מוסיפה חישוקים קלים (16 אינץ' לעומת 15 אינץ' ברזל), בלוטות', ושליטה מההגה על מערך השמע.

  • עיצוב ונוכחות

    היא נראית גדולה מבעבר למרות שהממדים דומים למדי לדגם היוצא, ובעיקר מציגה דימיון גדול ל-B4 אחותה הגדולה.

  • תא נוסעים ומטען

    המצב דומה גם בתא הנוסעים. הקווים מכובדים, הנדסת האנוש נאותה, האיכות בסה"כ טובה, ושילוב הגוונים נאה. מנגד חסר אבזור, וזה שקיים בסיסי למדי. התוצאה סבירה ומותירה רושם פשוט.

    קל לסגל תנוחת נהיגה טובה והמושבים המעט רכים, נוחים גם אחרי נסיעה ארוכה. המרחב מאחור טוב, למרות זווית מעט מוזרה למשענת הגב של סובארו אימפרזה 2014. תא המטען בעל נפח ממוצע לקטגוריה, הפתח מעט צר והוא מחסיר פתיחה חיצונית.

     

  • מנוע וביצועים

    סובארו אימפרזה עונה למתכון המקובל בתחום עם מנוע 1.6 ל' ותיבת הילוכים אוטומטית (רציפה). הביצועים פושרים, ובמאמץ המנוע רועש. תיבת ההילוכים יעילה, עוזרת לשמור על צריכת דלק ממוצעת לקטגוריה, אבל חסר לה תפעול ידני (במיוחד בירידות ובכבישים מפותלים, אבל לא רק שם).

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה למדי עם כיול רך של המתלים. אך איכות הנסיעה הכוללת נפגעת בגלל חוסר בבידוד, כך שיותר מידי רעשי כביש, רוח ומנוע חודרים לתא הנוסעים ופוגמים בתחושה בפנים.

    על אף היגוי לא מדויק, סובארו אימפרזה 2014 מציעה יכולת גבוהה שחטיבת הכוח הלא חזקה מתקשה לדגדג.

     

  • תמורה למחיר

    זו משפחתית טובה וסולידית שמציעה מרחב נדיב לנוסעים, נוחות נסיעה טובה ואחריות מורחבת ל-5 שנים. אך היא לא מרגישה מספיק מודרנית: תא הנוסעים פשוט מידי, המנוע חלש, ובידוד הרעשים חסר. התמורה נמוכה.

  • חדש בדגם

    אין שינויים בדגם בשנה זו.

  • סיכום

    הדור הרביעי של אימפרזה החזיר את סובארו לקטגוריית המשפחתיות, אך אין לה מה להציע מול מובילות הקטגוריה.

סובארו אימפרזה 2014 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
סובארו אימפרזה גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1599
114
415
-
1599
114
420
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סובארו אימפרזה?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

סובארו אימפרזה צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

2
סובארו אימפרזה צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
17.2 13.6 20.0 13.0 4
17.2 13.6 20.0 13.0 4
6
13.0