סובארו לבורג' - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / סטיישן משפחתית מקורית ומרשימה בהופעתה, גדולה, מנוע חזק וביצועים טובים, הנעה כפולה, יכולת דינמית טובה ונוחות נסיעה מוצלחת.

חסרונות / ללא אבזור בטיחות עדכני, אבזור נוחות חסר, מחיר גבוה במיוחד למשפחתית.

בשורה התחתונה / מוצלחת, מאוד לא מאובזרת – ובמחיר מאוד גבוה.

סובארו לבורג' 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    הלבורג' נחשפה במקור בסוף 2013 ושנתיים וחצי מאוחר יותר, באפריל 2016, הגיעה לישראל.

    הרקע של הלבורג' מבולגן משהו - מדובר בדגם חדש לגמרי, הנשען על רצפה משלו ואשר מצויד ביחידות הנעה ייחודיות - לא מעט השקעה בשביל סטיישן משפחתית.

    מקור השם לבורג לוקה מעט בערפול: (ל)גאסי, ר(בו)לושן, טו(ר)ינ(ג).

    הקשר ללגאסי נובע מהעובדה
    שבסובארו מתייחסים ללבורג' כאל מחליפת הלגאסי סטיישן (B4 אצלנו), אך למעט זאת ולמעט העובדה שהרצפה מורכבת (גם) ממכלולים של הלגאסי – אין הרבה קשר ל-B4.

    מעבר לעובדה שמכלולי הלבורג מגיעים בכלל מהאימפרזה, מידותיה של הלבורג דומות יותר לאלו המקובלות
    בסגמנט המשפחתיות מאשר לאלו של ה-B4 - אך בכל זאת, הלבורג היא הגדולה שבמשפחתיות הסטיישן הקומפקטיות.

    הלבורג מונעת על ידי יחידת הנעה חדשה, המבוססת על מנוע 1.6 ל' טורבו עם 170 כ"ס, תיבה אוטומטית-רציפה (אין בכלל אפשרות לתיבה ידנית, גם בעולם) והנעה כפולה; בחו"ל ישנו גם מנוע 2.0 ל' טורבו עם 296 כ"ס.

  • עיצוב ונוכחות

    למרות מרכב הסטיישן, ללבורג מראה קרבי למדי - כונס האוויר מלפנים וזוג המפלטים הגדולים מאחור עושים את שלהם.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים איננו מלהיב בעיצובו, אך הוא בנוי היטב ואינטואיטיבי לתפעול (למעט מחשב הדרך).

     

    יחד עם זאת, מפרט האבזור נחות ביחס למשפחתיות מקבילות, ובוודאי לעומת שורת המחיר.

  • מנוע וביצועים

    יחידת ההנעה של הלבורג היא יותר נעימה מספורטיבית, ואין מה לצפות כאן ל'אימפרזה טורבו' של שנות ה-90'.

     

    לתיבה הרציפה אופי פעולה 'פלנטארי' רוב הזמן, אך בנהיגה ספורטיבית מתגלה אופייה הבסיסי של התיבה הרציפה, עם דחיפות כוח בלתי רצויות.

     

    צריכת הדלק גבוהה יחסית.

  • נוחות והתנהגות

    יחסית ליומרות הספורטיביות ולגודל הצמיגים, הלבורג נוחה - בעיקר בשל תחושת הריסון וה"מוצקות" מכיוון המתלים. יותר מפריעים הם רעשי הכביש והרוח.

     

    היכולת הדינאמית של הלבורג גבוהה מאוד, אולם המנוע אינו מצליח להביא את הלבורג למגבלות האחיזה שלה.

  • תמורה למחיר

    ללבורג תמחור בעייתי - מחירה גבוה ב-30% - שליש כמעט! - ביחס למשפחתיות מקבילות, בעלות איכויות טובות לא פחות (ואולי אף יותר) - וזה עוד לפני שמדברים על ההיעדר המוחלט של מערכות הבטיחות המתקדמות. 

  • סיכום

    לא במחיר הזה.

סובארו לבורג' גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סובארו לבורג'
סובארו לבורג' גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1600
170
1,900
179,990
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סובארו לבורג'?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים סובארו לבורג'

סובארו לבורג' צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

1
סובארו לבורג' צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
13.3 10.9 15.1 10.7 14
4
10.7