סוזוקי באלנו 2020 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / נראית גדולה יחסית, מרחב פנימי במיוחד מאחור, תא מטען, חסכונית.

חסרונות / ציון הבטיחות נמוך, תא נוסעים פשוט, נוחות הנסיעה בינונית, רגישות לרוחות צד, המנוע רועש תחת עומס.

בשורה התחתונה / לא משתלמת.

סוזוקי באלנו 2020 חוות דעת

  • רקע כללי

    השם הוותיק, באלנו, משמש הפעם מכונית בעלת חמש דלתות, ולא סדאן (ארבע דלתות) כמו שהייתה באלנו המקורית – זו של סוף שנות ה-90 של המאה ה-20. הדור החדש והרביעי הוצג בגרסה האירופאית בתערוכת פרנקפורט בסוף 2015 והגיע לישראל ביוני 2016. שינוי ראשון בדגם התרחש באפריל 2019 עם צירוף מערכות בטיחות מקוריות מתקדמות, כשהשנה מתרחש שינוי נוסף עם הפסקת שיווק הגרסה הידנית.

    באלנו מיוצרת בהודו ושייכת לסגמנט הסופרמיני. היא מבוססת על פלטפורמה שבמהדורות קצרות יותר משמשות גם את איגניס (דור שני) ואת סוויפט (דור שישי למכונית שנמכרת בישראל). גם המנוע משותף לסוויפט ולאיגניס, והוא הבסיסי בהיצע סוזוקי: בנזין, אטמוספרי, 4 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר, עם 90 כ"ס, הזרקת דלק כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית-רציפה.

    יש רמות גימור אחת, GLX, שלא השתנתה בתחילת מועד שיווק הדגם ב-2016. זו כוללת ארבעה חלונות חשמל, חישוקי "16 קלים, מערכת שמע מקורית, דיבורית בלוטות', מחשב דרך, לחצן התנעה, חיישני תאורה, בקרת אקלים, חלונות כהים, ספויילר אחורי ופנסי קסנון.

    היצע מערכות הבטיחות שודרג שנה שעברה וכולל כסטנדרט: בלימת חירום אוטונומית (פעילה במהירויות עירוניות ובינעירוניות מ-5 קמ"ש עד למהירות המרבית) ובקרת שיוט אדפטיבית. תוספת מערכות הבטיחות המתקדמות מזכות את המכונית בציון בטיחות של ארבעה כוכבים מטעם ארגון EuroNCAP. אבל בהיעדר התרעת סטייה מנתיב מקורית, סוזוקי באלנו 2020 מוסיפה להימכר עם מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.

  • עיצוב ונוכחות

    עיצוב בלאנו לא מושך במיוחד. היא נראית גדולה ממה שהיא באמת, כשהממדים הגדולים – הקלף החזק שלה מתחילת הדרך – כבר לא כל כך שונים מהמקובל כיום.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים נראה מיושן ופשוט, עם איכות חומרים נמוכה מידי. רמת האבזור שבעבר היתה חריגה לטובה, נופלת ביחס לרוב המתחרות, וגם הנדסת האנוש לוקה עם תפעול לא נוח של חלק מהמערכות.

    מרווח הראש טוב ושל הברכיים מצוין, אבל גם בתחום הממדים המתחרות סוגרות פערים ובאלנו כבר לא מציע יתרון. המושבים נוקשים ולא נוחים לנסיעה ארוכה. תא המטען בעיקר גבוה ופחות רחב, כך שהוא פחות נוח להעמסה. גם סף ההטענה הגבוה פוגע בשימושיות.

     

  • מנוע וביצועים

    הביצועים סבירים למרות שבאלנו אינה זריזה במיוחד. התיבה האוטומטית יעילה רוב הזמן אבל אופייה (הדומה לתיבות רציפות) יוצר רעש בעת מאמץ. היא גם מחסירה תפעול ידני. צריכת הדלק מצוינת, כשמיכל הדלק הזעיר (37 ליטר) מצמצם את טווח הנסיעה.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה של סוזוקי באלנו 2020 בינונית. היא לא מצליחה בריסון שיבושים בינוניים וגדולים בכל מהירות, כשאליהם מצטרפים בבינעירוני גם ריסון חסר בכביש גלי וגם רעשי רוח, כביש ומנוע.

    התנהגות הכביש לא תחשב כאחד הקלפים החזקים של סוזוקי באלנו.

     

  • תמורה למחיר

    באלנו נותרה ללא קלף חזק ביד. המתחרות כבר שופעות יותר אבזור, ומציעות ממדים דומים. התמורה נמוכה.

  • חדש בדגם

    הפסקת שיווק הגרסה הידנית.

  • סיכום

    איבדה את היתרונות שהיו לה.

סוזוקי באלנו 2020 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סוזוקי באלנו
סוזוקי באלנו גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1242
90
889
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סוזוקי באלנו?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

סוזוקי באלנו צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

1
סוזוקי באלנו צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
17.2 טרם נבחן טרם נבחן 13.0 4
5
13.0