סוזוקי באלנו 2016 - אוטו

סוזוקי באלנו 2016 יד שניה

סוזוקי באלנו 2016 יד שניה

קטגוריה: סופרמיני
גירסה מומלצת:
21.2 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2016

סוזוקי באלנו 2016 יתרונות וחסרונות

יתרונות נראית גדולה יחסית, אבזור נוחות, מרחב פנימי במיוחד מאחור, תא מטען, חסכונית.
חסרונות ציון הבטיחות נמוך, תא נוסעים פשוט, נוחות הנסיעה בינונית, רגישות לרוחות צד, המנוע רועש תחת עומס.
בשורה התחתונה משווקת כ"משפחתית צעירה" – למרות שמכל היבט מדובר בסופרמיני מרווחת.

סוזוקי באלנו 2016 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    סוזוקי באלנו הגיחה אלינו באמצע שנות התשעים של המאה ה-20 והציעה מרכב סדאן, מנוע 1.6 ליטר ומוניטין אמינות יפני. בישראל הייתה המשפחתית הזו, למרות הממדים הצנועים ובגלל המחיר והמוצא, סיפור הצלחה.

    בתערוכת פרנקפורט 2015 הציגה סוזוקי דגם חדש בשם "באלנו" – אך ללא קשר של ממש לדגם ההוא. מבחינתה של סוזוקי זהו דור רביעי לשם הדגם, שהגיע לישראל ביוני 2016 – כשלושה חודשים לאחר שהחלו המכירות באירופה.

    באלנו מיוצרת בהודו, ובדורה הרביעי היא מכונית האצ'בק (חמש דלתות). היא מבוססת על פלטפורמה חדשה לחלוטין, שבמהדורה קטנה יותר משמשת גם את סלריו, איגניס החדש (דור שני) שהוצג השנה (וגם את סוויפט הבאה, דור שישי). ממדיה הן של סופרמיני גדולה, וגדולות משמעותית משל סוויפט שמוצבת מתחתיה: אורכה 399.5 ס"מ (14.5 ס"מ יותר מסוויפט), רוחבה 174.5 ס"מ (5 ס"מ יותר), גובהה 147 ס"מ (6.5+ ס"מ), ובסיס הגלגלים מתפרש על פני 252 ס"מ (9 ס"מ יותר). תא המטען הוא הגדול בקטגוריה עם 345 ל' – נפח אופייני למשפחתיות האצ'בק.

    בחו"ל היא מוצעת גם עם מנוע 1.0 ל' טורבו, 3 צילינדרים חדש, כשלישראל היא מגיעה עם המנוע פשוט יותר שמבוסס על מנוע קודם: בנזין, אטמוספרי, 4 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר, עם 90 כ"ס. ביחס לקודמו הוא שודרג עם הזרקת דלק כפולה, ובמתכונת זו הוא נמצא בדגמים אחרים (איגניס ובעתיד גם סוויפט). באלנו גם מציעה אפשרות בחירה בין תיבת הילוכים ידנית (5 הילוכים) או אוטומטית-רציפה.

    יש שתי רמות גימור כשהבסיסית, GLS, מוצעת עם תיבה ידנית, ומאובזרת, GLX, עם תיבה אוטומטית. רמת גימור GLS מציעה ארבעה חלונות חשמל, מערכת שמע מקורית וחישוקי "16 קלים. רמת גימור GLX מוסיפה גם כוונן עומק להגה, מחשב דרך מפורט יותר, לחצן התנעה, חיישני תאורה, בקרת שיוט, בקרת אקלים, צג מידע צבעוני בלוח המחוונים (בגודל "4.2) ומערכת מולטימדיה (בהתקנה מקומית) עם צג מגע, מצלמת נסיעה לאחור ודיבורית בלוטות'. מבחוץ מתווספים חלונות כהים, ספויילר אחורי ופנסי קסנון.

    מבחינה בטיחותית, באלנו מוצעת כסטנדרט, עם שש כריות אוויר ועם מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית כסטנדרט. ציון הבטיחות שלה נמוך ועומד על 3 כוכבים בלבד מטעם ארגון EuroNCAP. בחו"ל היא מוצעת גם עם בלימה אוטונומית מבוססת רדאר הפועלת במהירויות עירוניות ובינעירוניות ועימה היא זכאית ל-4 כוכבים מטעם הארגון.

  • עיצוב ונוכחות

    סוזוקי באלנו 2016 אינה מכונית נאה במיוחד או כזאת הבולטת בעיצובה, עיצובה בעיקר פושר.

  • תא נוסעים ומטען

    לסביבת הנהג מראה קודר ומעט מיושן. המידע לנהג שופע ונאה, והמכונית עמוסה באבזור (בגרסה האוטומטית). הנדסת האנוש לא מושלמת עם תפעול לקוי של חלק מהמערכות (צג מידע, ידית הילוכים אוטומטית ועוד).

    המושב מעט נוקשה ואינו נוח לנהיגה ארוכה. בזכות תכנון מוצלח, יש המון מקום בתא הנוסעים, עם מרווח טוב לראש ומצוין לברכיים. תא מטען גדול עם 345 ליטר מרשימים. חלק מהסוד קשור למיקום מאוד גבוה של המדף המכסה אותו (גבוה מהמשענת האחורית).

     

  • מנוע וביצועים

    סוזוקי מגדירה את מנוע ה-1.2 ל' כמנוע חדש (ראש המנוע הוחלף והורכבה בו מערכת הזרקת דלק כפולה). עם 90 כ"ס ההספק אינו מרשים, אבל בזכות משקל נמוך, 950 ק"ג, הביצועים סבירים. התיבה האוטומטית הרציפה, יעילה רוב הזמן אבל אופייה (כבנות מינה) יוצר רעש בעת מאמץ. היא גם מחסירה תפעול ידני. צריכת הדלק מצוינת, אבל מיכל דלק זעיר (37 ליטר) מצמצם את הטווח בין תדלוקים.

    התיבה הידנית יעילה ונוחה לשימוש וצריכת הדלק טובה במעט מזו המצוינת של הגרסה האוטומטית.

     

  • נוחות והתנהגות

    הנוחות בעיר סבירה עם יכולת ספיגה בינונית של מפגעים גדולים. מחוץ לעיר המצב עדיף, למרות שתנודות המרכב על גלים מורגשות מדי וכך גם מעבר על חיבורי כביש. רעשי הכביש והרוח מוחשיים בשיוט, ורעש המנוע בולט במאמץ.

    התנהגות הכביש של סוזוקי באלנו 2016 בטוחה, אבל אין לה יומרות דינמיות: ההגה קל מיד, האחיזה סבירה, והבלמים אינם מרשימים תחת עומס.

     

  • תמורה למחיר

    היא אולי פשוטה ובסיסית, אבל היא מקיימת את ההבטחה לסופרמיני מרווחת למשפחה. היא גם מוסיפה אבזור עשיר וצריכת דלק מצוינת. התמורה טובה.

    בלאנו הידנית מאבדת את רוב יתרונות הגרסה האוטומטית – האבזור העשיר והמחיר הנמוך יחסית – ונשארת רק עם המרחב הפנימי הטוב. התמורה בידנית נמוכה.

     

  • מה חדש בסוזוקי באלנו 2016

    מכונית חדשה לחלוטין.

  • סיכום

    סופרמיני מרווחת לבעלי מודעות כלכלי גבוהה.

סוזוקי באלנו 2016 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סוזוקי באלנו
סוזוקי באלנו גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1242
90
386
-
1242
90
526
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים סוזוקי באלנו

ברשותך סוזוקי באלנו?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5