סוזוקי באלנו 2018 - אוטו

סוזוקי באלנו 2018 יד שניה

סוזוקי באלנו 2018 יד שניה

קטגוריה: סופרמיני
גירסה מומלצת:
21.2 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2016

סוזוקי באלנו 2018 יתרונות וחסרונות

יתרונות נראית גדולה יחסית, אבזור נוחות, מרחב פנימי במיוחד מאחור, תא מטען, חסכונית.
חסרונות ציון הבטיחות נמוך, תא נוסעים פשוט, נוחות הנסיעה בינונית, רגישות לרוחות צד, המנוע רועש תחת עומס.
בשורה התחתונה פשוטה ובסיסית.

סוזוקי באלנו 2018 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    זהו דור רביעי לבאלנו – שם דגם שכיכב כאן בשנות ה-90 של המאה ה-20. הפעם השם הוותיק משמש מכונית האצ'בק (בעלת חמש דלתות) ולא סדאן (ארבע דלתות) כמו שהייתה באלנו המקורית. היא הגיע לישראל בינוי 2016 – זמן קצר לאחר תחילת שיווקה באירופה, ומאז נמכרת כאן ללא שינוי.

    באלנו מיוצרת בהודו, מבוססת על פלטפורמה שבמהדורות קצרות יותר משמשות גם את איגניס (דור שני) ואת סוויפט (דור שישי למכונית שנמכרת בישראל). בחרטומה המנוע הבסיסי בהיצע ושקיים גם בדגמים אחרים (סוויפט ואיגניס): בנזין, אטמוספרי, 4 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר, עם 90 כ"ס והזרקת דלק כפולה. המנוע משולב לתיבת הילוכים ידנית (5 הילוכים) או לאוטומטית-רציפה.

    יש שתי רמות גימור, GLS בסיסית לתיבה הידנית, ו-GLX מאובזרת לתיבה האוטומטית. פירוט תכולת רמות הגימור ניתן לראות בדף הדגם של שנת 2016.

    באלנו מוצעת בחו"ל גם עם בלימה אוטונומית מבוססת רדאר הפועלת במהירויות עירוניות ובינעירוניות ועימה היא זכאית ל-4 כוכבים מטעם ארגון EuroNCAP. בישראל מוצעת הסופרמיני עם שש כריות אוויר ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית. ציון הבטיחות שלה נמוך ועומד על 3 כוכבים בלבד מטעם הארגון.

  • עיצוב ונוכחות

    למרות החישוקים הקלים, הכרום הבוהק, או תאורת הלד, סוזוקי באלנו 2018 לא מצליחה להיראות יפה. הנוכחות שלה מגיעה מהממדים הגדולים ביחס לקבוצה.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג אינה מודרנית במיוחד: התפעול מיושן וגם חלק מהמתגים נראים מפעם. מנגד האבזור עשיר (בגרסה האוטומטית), אבל המתחרות סוגרות פערים. הנדסת האנוש לוקה עם תפעול לא נוח של צג המידע, ידית ההילוכים אוטומטית ועוד.

    המושבים נוקשים ולא נוחים לאורך זמן, המרחב מאחור מצוין לברכיים וטוב לראש. נפח תא המטען גדול, אבל שפת הטעינה גבוהה למדי ושטח ההטענה אינו רחב, אלא בעיקר גבוה.

     

  • מנוע וביצועים

    בתחילת נסיעה באלנו אפילו מפתיעה עם יציאה זריזה מהמקום. אבל בעקיפות ובהאצות בעלייה המנוע מתאמץ ויוצר רעש, גם בגלל אופי הפעולה של תיבות רציפות. צריכת הדלק מצוינת, אבל מיכל הדלק הזעיר (37 ליטר) מצמצם את טווח הנסיעה.

    התיבה הידנית נוחה לשימוש וצריכת הדלק בגרסה זו טובה מעט מזו המצוינת של הגרסה האוטומטית.

     

  • נוחות והתנהגות

    בתוך העיר היא לא להיט עם טיפול בינוני במפגעים גדולים. מחוץ לעיר המצב משתפר, אבל גם שם סוזוקי באלנו 2018 מתקשה לטפל בשיבושים גדולים, חיבורי כביש וכביש גלי. בידוד הרעשים (רוח, כביש, מנוע) לקוי.

    לסוזוקי הקטנה אין כל יומרות דינאמיות. האחיזה סבירה ביחס לכוח ובמהירויות גבוהות, כמו אלו בכביש 6, היציבות הכיווניות שלה אינה מתעלה והיא מעט רגישה לרוח צד.

     

  • תמורה למחיר

    המתחרות סוגרות פערים, במיוחד באבזור הנוחות והבטיחות, אבל גם בכל הנוגע לממדים, כך שהתמורה בינונית.

    הגרסה הידנית מחסירה המון אבזור ולא מתומחרת זול מספיק, כך שהתמורה בה נמוכה.

     

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2018 הגרסה הנמכרת הייתה GLX 1.25 ליטר עם כ-2300 יחידות.

    אחריה גרסת GLS 1.25 ידני עם כ-300 יחידות.

     

  • מה חדש בסוזוקי באלנו 2018

    אין שינוי בדגם בשנה זו (ולמעשה מיום השקת הדגם ב-2016).

  • סיכום

    מחסירה אבזור בטיחות ונקודות קריטיות במבחני הריסוק.

סוזוקי באלנו 2018 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סוזוקי באלנו
סוזוקי באלנו גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1242
90
485
-
1242
90
725
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים סוזוקי באלנו

ברשותך סוזוקי באלנו?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5