סוזוקי איגניס - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / רמת אבזור הנוחות גבוהה, מרחב במושב האחורי, תא מטען גדול, נראית גדולה יחסית.

חסרונות / נוחות הנסיעה בינונית, רגישות לרוחות צד, המנוע רועש תחת עומס.

בשורה התחתונה / מיני יחיד במינו שיאפשר לכם לקפוץ לטיול שבילים חביב.

סוזוקי איגניס 2020 חוות דעת

  • רקע כללי

    הדור השני של סוזוקי איגניס הגיע לישראל ב-2016 ושווק ללא שינוי עד מתיחת הפנים שהגיעה ארצה באוקטובר 2020. עיקר הבשורה במתיחת הפנים נוגעת לצרוף מערך היברידי מתון ליחידת הכוח, והוספת מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות.

    המערך ההיברידי-מתון (SHVS) כוללת סוללת ליתיום קטנה, האוגרת אנרגיה בזמן בלימה, וסטרטר/אלטרנטור המשמש כמנוע עזר חשמלי בזמן תאוצות, ויכול להוסיף 3.1 כ"ס וכ-1.5 קג"מ. הוא לא מאפשר נסיעה על חשמל בלבד, ובעיקר מסייע לצרוך פחות בנזין ולעדן את פעולת מערכת הדימום/התנעה. המערך ההיברידי הוצע כבר ב-2016 באירופה, אך רק בגרסאות הידניות של דגמי סוזוקי הקטנים (איגניס, באלנו, סוויפט). החידוש במתיחת הפנים נוגע להוספת המערך הזה גם לתיבות אוטומטיות.

    המנוע עצמו לא השתנה: בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר. אלא שמדובר בגרסה חדשה שלו (D שמחליפה את C), כשלמערך ההזרקה הכפולה נוסף תזמון שסתומים משתנה. כבעבר הוא משולב לתיבה אוטומטית-רציפה (כעת גם עם אפשרות לתפעול ידני של שבעה יחסי העברה קבועים באמצעות ידיות מאחורי ההגה) או ידנית (חמישה הילוכים). תפוקת המנוע המחודש – 83 כ"ס, 10.9 קג"מ – נמוכה מזו שלפני חידושו, 90 כ"ס ו-12.1 קג"מ. גם נתוני הביצועים טובים פחות: האצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-12.4 שניות באוטומטית (11.1 שניות בדגם האוטומטי לפני מתיחת הפנים) ו-12.7 שניות בידנית (12.2 שניות בדגם הפורש). מנגד, צריכת הדלק שופרה בכ-10%.

    השינוי המשמעותי השני נוגע לציוד הדגם במערכות בטיחות אקטיביות מקוריות שכוללות בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב והתרעה על ערנות נהג. עם מערכות אלה איגניס זכאי לציון של חמישה כוכבי בטיחות של EURONCAP (לעומת שלושה בדגם לפני מתיחת הפנים).

    במסגרת מתיחת הפנים עודכן לוח המחוונים, שופרו החומרים בתא הנוסעים, נוספו גוונים ופריטים צבעוניים. כבעבר הוא מוצע רק ברמת גימור אחת GLX שכעת היא כוללת כסטנדרט מערך מולטימדיה עם צג "7 (בהתקנה מקומית).

  • עיצוב ונוכחות

    מתיחת הפנים לא שינתה הרבה בעיצוב סוזוקי איגניס 2020. עיקר השינוי בחזית שמיישרת קו עם דגמים אחרים של סוזוקי, ובראשם ג'ימיני. האחוריים עדיין נראים כמו ניסיון שלא צלח לעשות רטרו.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים מוצלח, ואיכות החומרים סבירה לז'אנר. צג המולטימדיה בסדר והאבזור נאה. גם מאחור וגם בתא המטען מציע האיגניס יותר ממה שמקובל. המושבים לא נוחים לאורך זמן, ומשענות היד לא נוחות.

  • מנוע וביצועים

    למרות שההספק ירד, אפשר לקבל ביצועים סבירים. המנוע עדיין רועש וצריכת הדלק בפועל דומה לזו שלפני מתיחת הפנים.

  • נוחות והתנהגות

    סוזוקי איגניס 2020 מפגין כישורי נוחות סבירים ומעל המצופה בקבוצה. כשהקצב עולה בולטים רעשי המנוע, רוח והכביש. בגלל הגובה והמתלים הרכים יחסית, איגניס אינו מרגיש יציב במיוחד על הכביש. יכולות השטח טובות.

  • תמורה למחיר

    מתיחת הפנים שהוסיפה מערכות בטיחות אקטיביות, סגרה את החיסרון העיקרי שהיה לאיגניס. אבל במקביל המחיר מעט התייקר כך שהתמורה בינונית פלוס.

  • סיכום

    רכב פנאי קטן וייחודי שמאפשר להגיע הרחק מהכביש.

סוזוקי איגניס גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סוזוקי איגניס
סוזוקי איגניס גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1197
83
918
86,990
1197
83
1,024
96,990
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סוזוקי איגניס?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

סוזוקי איגניס צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

2
סוזוקי איגניס צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
22.3 21.3 23.3 12.8 4
24.4 23.3 25.6 18.5 3
4
12.8