סוזוקי ג'ימני 2022 - אוטו 

סוזוקי ג'ימני 2022 יד שניה

סוזוקי ג'ימני 2022 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח קטן
גירסה מומלצת:
12.3 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2019

סוזוקי ג'ימני 2022 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, יכולת שטח, מחיר ביחס לרכבי השטח הגדולים.
חסרונות מנוע חלש, נוחות נסיעה, רועש, שימושיות, מחיר התחלתי גבוה.
בשורה התחתונה יעיל בעיר ובעיקר בעל יכולת שטח נדירה ובטווח מחיר שפוי.

סוזוקי ג'ימני 2022 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    רכב השטח הזעיר של סוזוקי הוצג במקור ב-1970. דורו הנוכחי הוא הרביעי, וזה עלה לישראל בפברואר 2019. מאז הוא נמכר ללא שינוי או עדכון.

    ג'ימני עדיין נשען על שלדת סולם וסרנים חיים. הוא מציע ממדים קטנים ותצורה של 3 דלתות בלבד, כך שהמרחב לארבעה ולמטען מוגבל. על התנועה אחראי מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.5 ליטר שמייצר 100 כ"ס שמשודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית או ארבעה הילוכים אוטומטית.

    יש רק רמת גימור אחת GLX שאת תכולתה אפשר לראות בדף הדגם של שנת 2019.

  • עיצוב ונוכחות

    עיצוב החוץ קובייתי, עם המון קווים רבועים, ליצירת הופעה קשוחה.

  • תא נוסעים ומטען

    גם תא הנוסעים וסביבת הנהג מבוססים על מרכיבים נוסטלגיים (למשל סמוראי באזור לוח המחוונים), עם נגיעות מודרניות קלות. הגימור פשוט ובסיסי מדי, עם פלסטיק נוקשה וחלול וברגים חשופים. גם חסרים תאי אחסון. מערכת מולטימדיה קטנה יחסית ("7) צבעונית ומקורית, ובאופן כללי הנדסת האנוש טובה.

    המרחב מלפנים מצומצם אך מספק, זה שמאחור תלוי בחסדיהם של היושבים מלפנים. תא המטען פצפון כשכל המושבים בשימוש (85 ל').

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.5 ל‘ מייצר 100 כ“ס ועל אף המשקל הנמוך, הביצועים חלשים. תיבות ההילוכים (האוטומטית והידנית) עושות את המיטב לשיוט נינוח, אבל יחסי העברה בהם גורמים למנוע להסתובב בסל"ד גבוה מידי, כך שכבר ממהירות שיוט הוא רועש. מנגד, יחסי ההעברה הקצרים בשתי תיבות ההילוכים מעולים לנסיעה בשטח.

  • נוחות והתנהגות

    למרות כיול רך, נוחות הנסיעה בעיר לא מספיק טובה. בבינעירוני המצב טוב בהרבה אבל שם הוא רועש (רוח, כביש ומנוע).

    גם התנהגות הכביש לא נוסכת ביטחון, עם שילוב של חוסר ריסון והיגוי מאוד ארוך (4.2 סיבובים מנעילה לנעילה) ומעורפל במרכז, יחד עם שינויים לא ברורים בהעברות משקל.

    השטח, זו הסביבה הטבעית שלו. כיף גדול לנהוג ברכב צר וקטן, שמאפשר למצוא נתיב בכל מקום.

     

  • תמורה למחיר

    סוזוקי ג'ימני הוא רכב פנאי קטן וקשוח, שרוכב על גלי הנוסטלגיה – לטוב ולרע. המחיר יחסית יקר, אבל הוא הכלי היחיד בסביבת המחיר הזו שמציע יכולת שטח אמיתית.

  • בטיחות

    ג'ימני גם מוצע עם מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים והתרעה מפני הירדמות נהג. על אף אלה, ארגון EuroNCAP שבחן את הדגם ב-2018, העניק לו ציון מעט מאכזב של שלושה כוכבים בטיחות.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק סבירה – עם 10 ק“מ/ל' בגרסה האוטומטית, 13 ק"מ/ל' בידנית.

  • מה חדש בסוזוקי ג'ימני 2022

    אין שינויים בסוזוקי ג'ימני בשנת הדגם 2022.

  • סיכום

    ממדים קטנים ויכולת שטח נדירה בטווח מחיר שפוי, הופכים אותו ליחיד במינו.

סוזוקי ג'ימני 2022 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סוזוקי ג'ימני
סוזוקי ג'ימני גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1462
100
החל מ- 1476 ₪
-
1462
100
החל מ- 1474 ₪
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים סוזוקי ג'ימני

ברשותך סוזוקי ג'ימני?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5