טויוטה אוריס 2014 - אוטו

טויוטה אוריס 2014 יד שניה

טויוטה אוריס 2014 יד שניה

קטגוריה: משפחתיות
גירסה מומלצת:
17.5 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2013

טויוטה אוריס 2014 יתרונות וחסרונות

יתרונות הנעה היברידית, צריכת דלק מעולה וביצועים נאים, אבזור נוחות ואיכות הרכבה מכובדים, שימושיות בסטיישן.
חסרונות ללא מערכות הבטיחות המקוריות, חומרים נוקשים, לא נוחה על שיבושים גדולים ורועשת מחוץ לעיר.
בשורה התחתונה אלטרנטיבה חסכנית, ויעילה בסטיישן, למשפחתית.

טויוטה אוריס 2014 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    בתחילת 2014 החל בישראל שיווקה של גרסת הסטיישן ההיברידית של טויוטה אוריס. שמה של המכונית הוא 'אוריס טורינג ספורטס' (Touring Sports) ובסיס הגלגלים שלה זהה לזה שבאוריס "הרגילה" (260 ס"מ). עם זאת, היא ארוכה ממנה ב-28.5 ס"מ, עובדה שמסייעת לה לייצר תא מטען גדול משמעותית עם 530 ליטרים.

    תוספת המשקל אומרת שהיא נחותה מעט בביצועים (האצה ל-100 קמ"ש ב-11.2 לעומת 10.9 שניות).

    עיצוב החזית לא השתנה במתיחה של החלק האחורי, אלא רק קו הפרופיל כשבנוסף הטורינג ספורטס מוצגת עם פסי גגון מאלומיניום וספויילר אחורי מובנה. גם הפנסים והפגוש בקצה האחורי שונו בשל הצורך בהורדת סף ההטענה. בטויוטה מציינים כי זה הורד ב-80 מ"מ ביחס לאוריס החדשה. שינוי זה גם הביא לשינוי מקום לוחית הרישוי, ובדגם זה הלוחית נמצאת על מכסה תא המטען ולא על הפגוש.

    זו מכונית הסטיישן ההיברידית הראשונה בתחום, וככזו היא תהנה מהטבות מס לא רק במחיר, אלא גם בשווי השימוש. בטויוטה מתכוונים לנצל זאת היטב בציי הרכב ולחפות בכך על המחיר היקר למשתמש הפרטי.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב החיצוני נאה, והרכב נראה גדול ובעיקר ארוך. החלונות הכהים והגג הפנורמי מוסיפים למראה, ושווים את תוספת המחיר הקטנה יחסית הנדרשת עבורם.

  • תא נוסעים ומטען

    במושב הקדמי זו אותה אוריס מוכרת – מרווחת, ועם מערכת מולטימדיה יעילה, אבל גם התחושה של ישיבה מול חומה, שעוד לא למדנו לאהוב. בצד האבזור התאכזבנו מהעדר בקרת אקלים מפוצלת, ומכך שבקרת שיוט היא תוספת בתשלום.

    המושב האחורי מעט נוקשה, אבל מציע מרווח טוב לברכיים ולראש. הגג הפנורמי מוסיף לאווירה וזכה לתשואות מהילדים. הרצפה שטוחה, מה שמקל על הסעת שלושה מאחור.

     

  • מנוע וביצועים

    יחידת ההנעה מוכרת – מנוע בנזין 1.8 ליטר ולצידו מנוע חשמלי עם הספק משולב של 136 כ"ס. היחידה הזו מקיימת את ההבטחה ההיברידית – 16.2 ק"מ לליטר במסלול משולב עם רכב שהיה כמעט תמיד עמוס, וכ-20 ק"מ לליטר בשיוט הם נתונים מעולים, ואפשר לדעתנו להשיג אפילו יותר – כאשר שלל התצוגות דוחקות בך לנהוג רגוע, וזה עובד. המנוע לא תמיד מתעורר לחיים בצורה עדינה, והוא רועש בעומס, אבל פחות מאשר בקורולה.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה של טויוטה אוריס 2014 סבירה, ולא יותר. בעיר היא מפתיעה מדי פעם בחבטות על שיבושים תמימים למראה, וגם מחוץ לעיר היא מסתבכת מדי פעם עם חיבורי גשרים או טלאי אספלט וחובטת בנוסעים. מצד שני, היא שקטה ונעימה, במיוחד בשיוט נינוח. נהיגה דינאמית? זה לא הקטע שלה - ההגה קל מדי והבלמים, שמעניקים תחושה חדה עצבנית גם בעיר, עצבניים מדי בכביש המפותל.

     

    טויוטה אוריס 2014 בגרסת הסטיישן ההיברידית לא זולה – אך בליסינג היא מציעה יתרון כפול – העובד נהנה מהטבה בדמות שווי שימוש מופחת (הניתנת למכוניות היברידיות) והמעביד חוסך כסף בזכות צריכת הדלק הטובה, שהופכת למשמעותית במיוחד לאור הנסועה הגבוהה המקובלת בליסינג.

  • תמורה למחיר

     

  • מה חדש בטויוטה אוריס 2014

    תחילת שיווק גרסת הסטיישן ההיברידית בינואר 2014.

  • סיכום

    עבור מי שרוצה רכב היברידי משפחתי, זו המכונית הנבחרת כרגע – היא שימושית יותר מאוריס רגילה ברמה שמצדיקה בהחלט את פער המחיר הזניח, ושימושית יותר אף מהמפריוס שיקרה ממנה בהרבה.

טויוטה אוריס 2014 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג טויוטה אוריס

כתבות ומבחני דרכים טויוטה אוריס

ברשותך טויוטה אוריס?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5