טויוטה היילקס 2021 - אוטו

טויוטה היילקס 2021 יד שניה

טויוטה היילקס 2021 יד שניה

קטגוריה: טנדרים
גירסה מומלצת:
14.1 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2015

טויוטה היילקס 2021 יתרונות וחסרונות

יתרונות מוניטין, סביבת נהג, ביצועים ב-2.8 ל', יכולת שטח ועבודה, איכות נסיעה, מערכות בטיחות אקטיביות (רק ברמת הגימור הגבוהה ,'אדוונצ'ר' ו'סהרה').
חסרונות מחיר, אבזור, מרווח מאחור, חסרונן של מערכות בטיחות אקטיביות בשתי רמות הגימור הנמוכות ('אקטיב' ו'אקטיב+').
בשורה התחתונה בהינתן פער המחיר הקטן, גרסת ה-2.8 ליטר היא זו המומלצת.

טויוטה היילקס 2021 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    היילקס, כמו דגמים נוספים שעשו את טויוטה (קורולה, לנד קרוזר), הוא דגם מאוד מאוד ותיק, וכמו הדגמים הנ"ל, ובניגוד למתחרים אחרים, משמר את שמו מיום היווסדו ב-1968. כעת זהו דור שמיני לדגם שהגיע לישראל ב-2015 והציע מתכונת משופרת של קודמו. מתיחת הפנים לדגם עלתה ארצה בספטמבר 2020 ושידרגה פעם נוספת לא מעט מכלולים. השנה לא חל בדגם אף שינוי.

    בחזית אותם מנועי טורבו-דיזל, 4 צילינדרים: הראשון בנפח 2.4 ליטר ומפיק 150 כ"ס, השני בנפח 2.8 ליטר ומנפק 204 כ"ס. המנוע הגדול הוא אותו אחד שגם נמצא בלנד קרוזר. בשני המקרים התיבה היא אוטומטית פלנטרית עם שישה הילוכים וההנעה כפולה. המנוע הקטן מוצע גם עם אופציה לתיבה ידנית והנעה כפולה, וגם עם אופציה להנעה אחורית אוטומטית.

    יש ארבע רמות גימור, 'אקטיב', 'אקטיב+' (שמוצעת רק בגרסת ההנעה האחורית), 'אדוונצ'ר' ו'סהרה', שאת פירוט תכולתן ניתן לראות בדף הדגם של 2020.

    שתי רמות הגימור הבכירות מוצעות עם חבילת הבטיחות 'טויוטה סייפטי סנס 2.0' (Toyota Safety Sense 2.0), שכוללת: בלימת חירום אוטונומית (כולל זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה וזיהוי דו"ג ביום בלבד), התרעה, ותיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית וזיהוי תמרורים. שתי רמות הגימור הנמוכות מסתפקות ב'מובילאיי'.

    בשנת 2016 פרסם ארגון Euroncap שתי תוצאות ריסוק לדגם: עם ובלי מערכות הבטיחות האקטיביות. בלי המערכות האקטיביות, הדגם זכאי ל-3 כוכבי בטיחות. עם המערכות הוא זכאי לציון של 5 כוכבי בטיחות, אם כי היילקס השיג את הציון הגבוהה כשהוא מצויד גם עם תאורה אדפטיבית שאינה מוצעת בדגם בארץ.

  • עיצוב ונוכחות

    טויוטה היילקס 2021 מציג חרטום בוטה, אולי מדי, שיוצר הופעה מרשימה מאוד מזוויות מסוימות, הופעה מוגזמת מזוויות אחרות.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים נעים ועדכני. איכות החומרים וההרכבה הטובים, כשהנדסת האנוש טובה ברובה (מיקום לא מוצלח של הפקדים השולטים במערך השטח).

    הקבינה גבוהה ויש שתי ידיות אחיזה, אבל המדרגה ממוקמת גבוה מידי (טוב בשטח, פחות בכניסה). המרחב מלפנים גדול כשהמושבה עצמו בינוני, בשל בסיס שוקע, ומשענת בעלת מבנה בסיסי וללא אפשרות הקשחה. המראות בינוניות. מאחור המרחב מספק (המתחרים מרווחים יותר), המושב סביר אך בסיסו קצר מדי. חסרים פתחי מיזוג שיש לחלק מהמתחרים.

     

  • מנוע וביצועים

    רק מנוע ה-2.8 ליטר נבחן לאחר מתיחת הפנים, וזה מעניק להיילקס כישורי תנועה משופרים בהרבה והטובים בקטגוריה. בנוסף הוא גם השקט בקטגוריה. התיבה מעט איטית בתגובתה, אבל פעולתה חלקה. צריכת הדלק ממוצעת לקבוצה ודומה לזו שהתקבלה בעבר מיחידת ה-2.4 ליטר.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בעיר ומחוצה לה טובה יחסית לטנדר. בייחוד לנוסעים מלפנים. רצף של שיבושים קטנים יגרמו לרטט, והמתלה מאחור נוקשה, ועדיין טויוטה היילקס 2021 הוא מהכלים הנוחים בקטגוריה.

    היכולת הדינמית סולידית, וניתן לנהוג בטנדר באופן בטוח בקצב גבוה גם בכביש מפותל. ההגה, עם 3.3 סיבובים מנעילה לנעילה, מצוין בנהיגה, לא מצטיין בתמרון. מכיוון שהוא בתגבור הידראולי, תיקון סטייה מנתיב נעשה באמצעות בלימת גלגל, באופן לא נעים.

     

  • תמורה למחיר

    היילקס מציע סביבת נהג מוצלחת, ביצועים טובים ובפער, ואיכות נסיעה עדיפה על רוב המתחרים. תג המחיר יחסית גבוה, ולמרות זאת התמורה המתקבלת, גבוהה.

  • סיכום

    טנדר עבודה כשאר טנדרי העבודה מהמזרח הרחוק, שעם השנים רכש לעצמו מעמד "אייקוני". ובצדק.

טויוטה היילקס 2021 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג טויוטה היילקס

כתבות ומבחני דרכים טויוטה היילקס

ציון ותגובת גולשים

ברשותך טויוטה היילקס?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

1
  • Itai

    האוטו שלי

    טויוטה היילקס 2.4 ל' דיזל, אוט', Adventure, 4x4
    מודל: 2021 - 2021

    תאריך: 13.06.2023

    זה הרכב השני שלי מדגם היילקס קיבלתי אותו חדש בליסינג שמוחלף כל 4 שנים. הדגם הקודם והנוכחי היו עם מערכת תוסף אוריאה. סהכ כ400 אלף קמ אחרי הנסיעה בדגמים אלו של טויוטה 2016 ו2021. כל חודש כ5000 קמ במהלך 6 וחצי שנים. בעבר גם נסעתי על טריטון ודימקס. רכב נוח ואמין ביחס

    למתחרים , הטעות הגדולה של טויוטה היא מערכת האוריאה. בדגם הראשון שהיה לי , המעכת היתה חדשה ולא נפוצה בטנדרים בארץ , מתסכל למלא אוריאה במכסה מנוע עם משפך בפתח צר. אך העניין היה נסבל כי התרחש רק כל 12000 קמ, זה אומר פעם בחודש וחצי. כעת בדגם 21 וגם בדגמים חדשים יותר של חברים. מלא תקלות , צינוריות שיוצאים מהמקום משאבת אוריאה תקולה והרכב שותה אוריאה כמו דלק, תדלוק אוריאה כל 2000 קמ. מטורף ומעיק, קשה לי מאוד לעבוד ככה. מוסכי טויוטה לא יודעים לטפל בבעיה ולאחר מכן מספרים שצריכת האוריאה המוגברת היא בעקבות התנהגות נהג. למרות שבדגם הקודם הנהג)אני) לא השתנה ורק המערכת כן. מתנערים מאחריות. במצב הזה אולי לנסיעות קצרות בקילומטראז' נמוך זה עוד יהיה נסבל. אבל כרכב לעבודה שוטפת. אל תתקרבו. זה פשוט סיוט. עד שטויוטה יחזרו לאמינות בכל מה שקשור למערכת האוריאה. תתרחקו כמו מאש. מתוך צי של 12 רכבים, רבע נכנסים לטיפולים חוזרים או בעיות שוטפות.

    ?האם היית קונה את הרכב שוב לא

    כמה זמן הרכב ברשותך: 2

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5