טויוטה פריוס פלוס - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / היברידית לשבעה, צריכת דלק טובה, עיצוב פריוס מזוהה, מרחב טוב בשורה השנייה וסביר בשלישית, נוחות סבירה עם נוסעים ומחוץ לעיר, אבזור בטיחות עדכני.

חסרונות / מנוע חלש בעומס, כניסה לא מאוד נוחה לשורה 3, תא מטען קטן, נוחות נסיעה בינונית בעיר.

בשורה התחתונה / מיניוואן קומפקטי לשבעה עם בשורה אקולוגית.

טויוטה פריוס פלוס 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    הפריוס פלוס הינה גרסת 7 מקומות לפריוס המוכרת, והיא למעשה המיניוואן ההיברידי הראשון בארץ.

    הרכב נשען על פלטפורמה מאורכת של הפריוס וזה אומר תוספת של 8 ס"מ לבסיס הגלגלים (לכדי 278 ס"מ), עוד 15.5 ס"מ לאורך הכללי (461.5 ס"מ), 8.5 ס"מ נוספים לממד הגובה (157.5 ס"מ) ו-3 ס"מ לרוחב (177.5 ס"מ).

    כרגיל במיניוואנים, כשתפוסת המושבים מלאה, נפח תא המטען אינו מרשים. במקרה של הפריוס פלוס מדובר על 232 ליטר וזה עוד כשמחשבים את הנפח עד התקרה, ולא עד קו החלונות כמקובל.

    הפריוס פלוס משתמשת באותה חטיבת כוח היברידית של אחותה, כלומר מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר ומנוע חשמלי המספקים יחדיו 136 כ"ס. אך בגלל תוספת של כ-100 ק"ג למשקל (סה"כ 1,495 ק"ג), הביצועים פחות טובים ועומדים על 165 קמ"ש מרבים והאצה למאה ב-11.3 שניות (180 קמ"ש ו-10.4 שניות בפריוס הרגילה).

    רשימת הציוד כוללת 7 כריות אוויר, מפתח חכם עם לחצן התנעה, מערך טויוטה טאץ', תאורת לד ושמשות כהות.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב מזוהה מיד כפריוס למרות ההבדל במידות, עד כדי כך שלא כולם יבחינו מיד שמדובר בדגם חדש.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג שונה מזו של הפריוס הרגילה, בין היתר בגלל הקונסולה שבין המושביים הקדמיים, אשר מאכלסת את הסוללות של מערכת ההנעה (בכדי לפנות מקום לצמד המושבים מאחור).

     

    היא מרגישה קצת פחות היי-טקית ומיוחדת, למרות שכל האלמנטים המוכרים מופיעים גם כאן.

     

    המרווח מקדימה מספק, כשבשורה השנייה הפלוס מרגישה רחבה יותר מאחותה הרגילה. במקום ספסל אחוד יש שלושה מושבים נפרדים והמרווח לא רע בכלל.

     

    בשורה השלישית המרווח סביר והכניסה אליו מצריכה מעט גמישות. תא המטען, כמקובל בקטגוריה, זעיר למדי כשכל המושבים פתוחים, ובעל רצפה גבוהה כאשר זוג המושבים האחורי ביותר מקופל.

  • מנוע וביצועים

    המנוע מספק למדי בנסיעה רגועה, עם תגובה ראשונית בריאה ללחיצה על הדוושה, אך כשרוצים להאיץ בזריזות או לבצע עקיפה במהירות גבוהה, המנוע מתגלה כמעט חלש מדי. בכל זאת מדובר רק ב-136 כ"ס, וברכב כבד למדי.

  • נוחות והתנהגות

    הנוחות בעיר בינונית למדי, ומעבר על שיבושים חדים מעביר בשלדה רטט מורגש.

     

    העמסת הרכב בנוסעים וקצת מטען העלימה את התופעה ושיפרה את הנוחות.

     

    מחוץ לעיר הנוחות לא רעה, גם עם נהג בודד.

  • תמורה למחיר

    המחיר לא נמוך, אך צריכת הדלק העדיפה בהשוואה למיניוואנים בעלי מנוע בנזין, מקזזת את הפער.

  • סיכום

    חבילה מעניינית למי שמחפש חסכון בדלק ומקום לשבעה נוסעים.

טויוטה פריוס פלוס גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג טויוטה פריוס פלוס
טויוטה פריוס פלוס גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1798
136
-
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך טויוטה פריוס פלוס?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים טויוטה פריוס פלוס

טויוטה פריוס פלוס צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

1
טויוטה פריוס פלוס צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
21.7 21.3 21.7 18.4 2
4
18.4