הרכבים הפופולריים /
תגובות גולשים
קראו חוות דעת אמיתיות של אנשים שהיה להם את הרכב והשתמשו בו לאורך תקופה.
ברשותך טויוטה קורולה? כתוב ביקורת
-
אחד הרכבים המאכזבים ביותר שקניתי בחיים. נתחיל מהסוף – במחיר הזה עדיף רכב אחר. הדבר היחיד שטוב ברכב, כנראה בגלל שהוא חדש, זה בולמי הזעזועים. צריכת הדלק אפילו לא קרובה למוצהר – 12 עירוני 15 משולב. הרכב רועש מאוד ובעיקר בכביש מהיר. הפח מרגיש זול מאוד. תאוצה מ-0 עד 60 טובה. מ-60 ל-100 מרגיש כמו
סובארו DL של שנות ה-90. מנוע 1.8 שאין ל בכלל כח סחיבה בעליה. נמוך מאוד ביחס לכל רכב אחר. לאנשים שהם מעט גבוהים מהממוצע קשה להיכנס ולצאת מהרכב. הראש נתקע בתקרה. מאוד צפוף מאחורה, אין כמעט מקום לרגליים. 3 כיסאות לילדים שנכנסו בקלות בסקודה אוקטביה, לא נכנסים בכלל בטויוטה (הדלתות לא נסגרות). הנדסת האנוש של הרכב לוקה בחסר – עד שלא נוהגים ברכב לא מבינים. כיסא הנהג – מרגיש כאילו מישהו מהמושב האחורי דוחף רגל מאחורה באופן קבוע. דברים פשוטים כמו הדלקת האורות בתוך הרכב בלילה דורשות הורדת העיניים מהכביש כי פשוט לא ניתן למצוא את הכפתור (שורה של 4 כפתורים קטנים שהם בדיוק אותו דבר). החלפת תחנה ברדיו מההגה, שוב חייבים להוריד את העיניים מהכביש. הכפתורים בדיוק אותו דבר. תחנות בצד ימין, ווליום בצד שמאל. הרכב מאוד אוהב לצפצף ולא ברור למה. עצרתם את הרכב, כיביתם את המונע והאורות, באתם לפתוח דלת ו... הרכב מצפצף. למה? כי פתחתם דלת כדי לצאת מהאוטו. מרוב שהוא מצפצף על שטויות כבר לא מתייחסים. אם הדלקת אורות בחורף במהלך היום, כפי שמחייב החוק הישראלי, בכיבוי מנוע האורות נשארים דולקים. אצלי הוויז לא הגיע מקורי, אלא התקנה מקומית. במילה אחת - זוועה. אין Android Auto Car. מקומות איחסון ברכב – לוקה בחסר מאוד. תאי האחסון בדלתות צרים וקטנים. אחסון רק מאחורי המושב הימני. בשמאלי – אין. גלגל רזרבי קטן שעליו מונחים כלים ולא מעוגנים לאוטו. בכל מעבר על במפר (פס האטה) תזכרו בזה. למרות שהיה לי טויוטה קורולה בעבר, הרכב הזה הוא אכזבה.
?האם היית קונה את הרכב שוב לא
כמה זמן הרכב ברשותך: 0
צריכת דלק ממוצעת: 15 ק״מ לליטר
-
אחלה רכב. חסכוני מאוד. נוח מאוד. עיצוב יוקרתי ונאה.
?האם היית קונה את הרכב שוב לא
כמה זמן הרכב ברשותך: 2
צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר
בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.