היצרנים משתמשים בצורה חופשית וגמישה למדי במושג "עדכון דגם". לפעמים מדובר במהפך אמיתי, ולפעמים רק בעדכון קל. במקרה הנוכחי, מדובר בעדכון קל שבקלים.
שלושת הדגמים קיבלו גרסה מעודכנת של מערכת המולטימדיה של טויוטה – טויוטה טאץ' 2 – ובזה מסתיים, פחות או יותר, העניין עבור דגמי הבנזין.
הפריוס פלוס והאוריס הייבריד זוכות גם לעדכון של מערכת ההנעה ההיברידית. טויוטה לא מפרטת מה בדיוק נעשה, אך מציינת כי המנוע החשמלי יסייע יותר מבעבר למנוע הבנזין (הניחוש שלנו – מדובר בשיפור במערך הסוללות), מה שיוריד מהעומס על מנוע הבנזין ויביא לשיפור בצריכת הדלק – 24.4 ק"מ לליטר, במקום 22.7 ק"מ לליטר עד עכשיו בפריוס פלוס (לא נמסרו נתונים לגבי האוריס).
טויוטה אוריס
צילום: מנהל
ובכלל, טויוטה היו קצת פחות קמצנים במידע בנוגע לפריוס פלוס מאשר ביחס לשני הדגמים האחרים, ומספרים גם על שיפור בבידוד הרעשים ותוספת של צבע חדש למבחר.
פריוס פלוס החדשה תגיע ארצה בספטמבר. לא נמסר מתי יגיעו ארצה האוריס והאוונסיס המעודכנות.
טויוטה אוונסיס
צילום: מנהל