פולקסווגן אפ! הוצגה בסוף שנת 2011, אך הגיעה אלינו רק בתחילת 2014. כעת, כארבע שנים מאז הוצגה לראשונה ושנתיים מאז שנחתה בישראל, בפולקסווגן הרגישו שהגיע הזמן לעדכן את מכונית המיני שלהם.

כמקובל בתחום, מתיחת הפנים כוללת שינויים לעיצוב החיצוני. האפ! המחודשת זוכה לפגושים חדשים מלפנים ומאחור, חישוקים חדשים, יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור (הקדמיות כוללות תאורת לד-יום), מגוון צבעי מרכב חדשים ועוד. התוצאה עדכנית אבל שמרנית מבעבר. אנחנו דווקא מעדיפים את החזית הקודמת, זו עם הפנים החייכניות והעדינות.
פולקסווגן UP!
צילום: מנהל
חזית שמרנית מבעבר
גם בתא הנוסעים נעשו מספר שינויים, שהחשובים מתוכם הם גלגל הגה חדש; מערכת מולטימדיה חדשה המשולבת בקונסולה המרכזית שעוצבה מחדש, מערכת בקרת אקלים חדשה וישנן אופציות נוספות להתאמה אישית.

השינוי המשמעותי יותר מתרחש מתחת למכסה המנוע. אל מנוע ה-1.0 ל' האטמוספרי (3 ציל', שני הספקים – 60 או 75 כ"ס) מצטרפת מהדורה מוגדשת טורבו המנפקת 90 כ"ס. יחד עם נתון מומנט נאה – 16.3 קג"מ הזמינים מ-1500 סל"ד – מתקבלת מכונית מיני חזקה מהמקובל, המסיימת את המאוץ ל-100 קמ"ש ב-10 שניות בלבד, נאה למדי עבור קטנטנה-לא-חמה. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 22.7 ק"מ לליטר. מפולקסווגן לא נמסרו פרטים על תיבת ההילוכים.
פולקסווגן UP!
צילום: מנהל
תא הנוסעים עודכן
פולקסווגן אפ! המחודשת תוצג לראשונה מול קהל במסגרת תערוכת ז'נבה הקרובה ותגיע אל כבישי אירופה במהלך קיץ 2016. בשלב זה לא ברור מתי היא תגיע אלינו, ואם המנוע המוגדש יעשה עליה. מצ'מפיון מוטורס, יבואנית המותג לישראל, נמסר כי העניין בבדיקה מול היצרנית.

פולקסווגן UP!
צילום: מנהל