סמל"ת, יבואנית פיאט לישראל, החלה בשיווק פיאט 500 המחודשת, כחצי שנה לאחר שהוצגה באירופה. למרות שהיא נראית מאוד דומה ל-500 המוכרת, בפיאט מספרים כי במסגרת מתיחת הפנים נעשו יותר מ-1800 שינויים למכונית הוותיקה (הוצגה ב-2007).
מכונית הרטרו של פיאט עברה עדכון חיצוני מקיף למדי שכולל כונסי אוויר חדשים, יחידות תאורה עדכניות, ופגושים שעוצבו מחדש. למכונית יש כעת תאורת לד-ליום המזכירה בעיצוב את האפסים בלוגו "500" של פיאט. המכונית עברה גם עדכון פנימי הכולל שפע שינויים קטנים בסביבת הנהג. גם לוח המחוונים שודרג, ובגרסה המצוידת מדובר בצג דיגיטלי-צבעוני מוקרן.
פיאט 500
צילום: מנהל

שלוש רמות
בארץ תוצע ה-500 המחודשת בשלוש רמות אבזור, כאשר השתיים הגבוהות ('פופ-סטאר' ו'לאונג') נבדלות מהבסיסית בחישוקים קלים (15" ו-16" בהתאמה), תוספות כרום חיצוניות (מפלט, מסגרות שמשות ועוד), הגה מדופן עור עם שליטה במערך השמע ובד מהודר. לגרסאות אלה גם מערך מולטימדיה חדש שכולל מסך מגע בגודל 5" ודיבורית בלוטות'. הגרסה הבכירה ('לאונג') מוסיפה גג פנוראמי, וכאמור את מחווני ה-TFT.

בשלב זה פיאט 500 המחודשת מוצעת רק עם מנוע ה-1.2 ל' המוכר (1242 סמ"ק ליתר דיוק) שעבר עדכון כך שיעמוד בתקינת יורו 6. הוא מייצר (כבעבר) 69 כ"ס ומאיץ את המכונית למאה קמ"ש ב-12.9 ש' בגרסה הידנית ו-13.4 ש' ברובוטית.

המחירים יחלו ב-86,000 שקלים לגרסה הרובוטית או ב-76,000 שקלים לידנית.

פיאט 500
צילום: מנהל