לקסוס ישראל משיקה את ה-RX החדש שנחשף לראשונה באפריל בתערוכת ניו-יורק. הדור הרביעי לרכב הפנאי המפורסם של לקסוס RX ארוך יותר מהדור הקודם ב-12 ס"מ וב-5 בבסיס הגלגלים. הוא יוצע בארץ בשלוש רמות גימור ועם שתי חטיבות כוח: האחת 'רגילה' והשנייה היברידית. שתיהן בתצורת V6 ובנפח 3.5 ליטר כאשר ההספק של הראשונה עומד על 300 כ"ס ואילו הספק ההיברידית על 313 כ"ס (ההאצה למאה קמ"ש תארך 8.2 או 7.7 שניות, בהתאמה).
לקסוס RX החדש הגיע אלינו
צילום: מנהל

מתחילים בלקצ'רי
רמת הגימור ה"בסיסית", לקצ'רי, תכלול את מערך ה-LDA לשליטה במערכות הרכב (שכולל מולטימדיה ומצלמה אחורית), אוורור ותפעול חשמלי לכיוון המושבים, עור, מפתח חכם, פתיחה חשמלית לתא המטען, תאורת לד, חיישני חניה היקפיים, חישוקי "20 וחלון גג. כמובן ברמת אבזור זו תקבלו גם לא מעט מערכות בטיחות מתקדמות, כדוגמת: מניעת תאונת חזית עם בלימה עצמאית, בקרת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אקטיבית, 10 כריות אוויר ועוד. מחיר גרסת הבנזין יחל ב-445 אלף שקלים ואילו הגרסה ההיברידית ב-478 אלף שקלים.
ממשיכים בפרמיום
ברמת הגימור הגבוהה יותר, פרמיום, תקבלו מסך גדול יותר ("12.3 לעומת "8), DVD, מטען אלחוטי לסמארטפון ותוסיף התרעה על רכב הנמצא בשטח מת, או תנועה צולבת מאחור. המחיר לגרסת הבנזין ברמת אבזור זו יעלה 485 אלף שקלים ואילו הגרסה ההיברידית ב-518 אלף שקלים.
לקסוס RX החדש הגיע אלינו
צילום: מנהל
מקנחים ב-F ספורט
בפסגת ההיצע תעמוד גרסת ה-'F ספורט' בעלת המראה הקרבי יותר מבפנים ומבחוץ. זו תוצע רק עם מנוע הבנזין ותוסיף חישוקים ספורטיביים יותר למראה ושילובי צבעים ייחודיים, כמו גם מתלים אדפטיביים, אפשרות לתפירה אישית של מצב ניהוג (בדומה לאודי), העברת הילוכים מההגה, מושבי ספורט ועוד. גרסת ה-F ספורט תעלה 525 אלף שקלים.
לייעוץ חינם עם מומחי הרכב של אוטו על כל הדגמים חייג ל-3262* או לחץ כאן

עם 2.2 מליון כלים שנמכרו מאז הושק הדור הראשון של ה-RX ב-1998, זהו הרכב הנמכר ביותר של לקסוס. דרור גורלניק, המנכ"ל החדש של המותג, מספר על ביקוש מקומי גבוה עוד טרם החל השיווק ומצהיר שמותג לקסוס ימשיך בתנופה גם ב-2016.
לקסוס RX החדש הגיע אלינו
צילום: מנהל