סוזוקי מתכוננת לשנת שיא ב-2016, עם גידול של 20% במכירות, כך סיפר אורן אוחנה, מנהל המותג בארץ, באירוע סיכום 2015 שערכה קבוצת מכשירי תנועה. הצמיחה תגיע בזכות חידוש והרחבת מבחר הדגמים של המותג היפני בארץ. באיחור מסוים תושק באפריל הקרוב הסלריו, שמבחינת היבואן תחליף את האלטו והספלאש גם יחד. הסלריו תגיע מתאילנד עם גרסה חדשה למנוע ה-1.0 ליטר שישודך לתיבה ידנית ורובוטית. בחברה טוענים למרחב הפנים הגדול בקטגוריה. גם מבחינת מחיר היא תתמקם בתחום גבוה יותר מאשר האלטו. הכוונה היא למכור את הגרסה הרובוטית באזור ה-65,000 שקלים, כאשר הגרסה הידנית תוצע במעט פחות מ-60,000 שקלים.
בקרוב: סוזוקי תסתער על הקטנות
צילום: מנהל

מעט אחרי סוזוקי סלריו צפויה להגיע אלינו מהודו סוזוקי באלנו, שתשווק בארץ כמשפחתית קטנה או צעירה. זו תגיע בתחילת הדרך בגרסה מצוידת למדי עם חישוקים קלים, בקרת אקלים ועוד. היא תוצע עם מנוע 1.2 ליטר (89 כ"ס) ובהמשך תגיע גם גרסת 1.0 ליטר טורבו (110 כ"ס). הכוונה היא להציע את הבאלנו בפחות מ-100,000 שקלים.

לקראת סוף השנה תוצג בארץ האיגניס החדשה, אשר תביא את הפנאי לזירת המיני (חדי הזיכרון בוודאי זוכרים כי הדור הקודם הוצע בארץ עם גרסת 4X4 ייחודית). התמחור עדיין לא ידוע, אך המחיר יהיה כנראה בין סלריו, לסוויפט.

בין לבין עשויה סוזוקי להוסיף למבחר גרסת 1.4 טורבו (140 כ"ס, 6 הילוכים) של הויטארה המצליחה. מכונית ראשונה כבר הגיעה לקראת תקינה אך לא ברור עד בכמה ייקר המנוע החדש את הרכב, ולכן לא ברור אם תשווק גרסה זו בארץ.

בקרוב: סוזוקי תסתער על הקטנות
צילום: מנהל