52 דק' ו-32 שניות, זה הזמן שכדאי לכם לפנות השבוע (עוד היום אם תשאלו אותנו), כדי לצפות בסרטון המצורף לכתבה הזו. אנחנו ממליצים לא לצפות בזה בעבודה (ואנחנו לא מכירים את הבוס שלכם), אלא לחכות לערב, ולתת לסרטון הזה את הכבוד הראוי לו, ולכם את שעת המוטוריקה הכי טובה של 2015 במקרה הרעה או של השנים האחרונות במקרה הטוב. כן, הסרטון הזה עד כדי כך טוב. אבל אנחנו מקדימים את המאוחר (ואל תדאגו מספוילרים).
כריס האריס, אחד מעיתונאי הרכב הנחשבים בעולם היום (גם אם יש כאלו שיתווכחו), יכול לסמן וי קטן על הישג גדול – להיות העיתונאי הראשון שמבצע מבחן השוואתי בין לה-פרארי, מקלארן P1 ופורשה 918. נכון, כבר עלה סוג של מבחן כזה לרשת (וכתבנו עליו), אבל הפעם זה משהו אחר. לא ברור מה גרם לשינוי, אבל היצרניות – שעד עתה הפגינו חשש והתנגדויות שהפתיעו (ואכזבו במקביל) רבים – התייצבו למבחן עם מכוניות הדגמה רשמיות, כאשר כל אחת מהן שולחת צוות תמיכה מהמפעל. בנוסף, נכח גם צוות של יצרנית הצמיגים פירלי.
המקום – מסלול Algarve בפורטוגל, הבוחנים – כריס האריס, טיף נידל ומרינו פראנצ'יטי. את השניים הראשונים לא ממש צריך להציג, השלישי הוא נהג מירוצים בריטי עם רזומה שכולל אליפות במירוצי ה-GT באנגליה ועוד. המכוניות נבחנו רק במסלול, עם דגש מצידו של האריס, שנהג שבחן בעבר (בנפרד כמובן) כל אחת מהן כדי לוודא שהמכוניות שהגיעו למבחן לא שופרו על ידי הצוותים של היצרניות.
נסיים בהערכה גם כלפי עבודת הצילום והעריכה שנעשתה כאן. זהו בפירוש סרט מושקע, מעניין ואיכותי לחובבי רכב (ולא רק). הנאה מובטחת – אז תיהנו.