מיצובישי ספייס סטאר הקטנה (מיראז' בחלק מהמקומות) הוצגה בסוף שנת 2011 וירשה את מקומה של הקולט כסופרמיני של היצרנית. כעת מציגה מיצובישי את מתיחת הפנים לדגם, בדיוק ארבע שנים אחרי שהוצג לראשונה.

במתיחת הפנים מיצובישי התמקדה בעיקר בעיצוב החיצוני שכולל שורה ארוכה של שינויים. מיצובישי ניסתה לטפל במראה המעט אנמי של הדגם היוצא בעזרת חזית שעוצבה מחדש הכוללת פגוש, יחידות תאורה (כולל לד-יום), שבכה ומכסה מנוע חדשים. גם מאחור נעשו שינויים אך הם קלים יותר וכוללים פגוש, יחידות תאורה וכנף אחורית מעודכנים קלות. אל אלה מצטרפים גם חישוקים קלים חדשים שיוצעו בחלק מהגרסאות.
מיצובישי ספייס סטאר
צילום: מנהל

אבל האזור שבאמת דרש שיפור לדעתנו הוא תא הנוסעים, אולם נראה כי דווקא בו השינויים קלים יותר. יש מערכת מולטימדיה חדשה התומכת בחיבור עם טלפונים של גוגל (AndroidAuto) ואפל (CarPlay) כפי שמקובל היום. מעבר לכך ריפוד המושבים וגלגל ההגה הוחלפו.

מבחינת היצע יחידות הכח מיצובישי הזכירה רק את מנוע ה-1.2 ל' (3 ציל') המוכר שלטענתה עבר עדכון לטובת שיפור נתוני צריכת הדלק ופליטת המזהמים. המנוע ישודך לתיבה הרציפה המוכרת. לא נמסרו נתוני ביצועים או צריכת דלק מעודכנים.
מיצובישי ספייס סטאר
צילום: מנהל

בנוסף, מיצובישי טוענת כי המתלים כוילו מחדש וכי כעת תציע הספייס סטאר התנהגות כביש מאוזנת יותר – כנראה כתגובה לביקורת הקשה שספג הדגם בגזרה זו במבחני הדרכים. גם הבלמים זכו לטיפול והוחלפו לכאלה בקוטר גדול מבעבר.

מיצובישי ספייס סטאר המעודכנת מוצגת בימים אלה בתערוכת לוס אנג'לס. לכבישי ארה"ב היא תגיע באביב הקרוב, כאשר בשלב זה עוד מוקדם לקבוע מתי תגיע אלינו.

מיצובישי ספייס סטאר
צילום: מנהל