אלון דאי כבש בסוף השבוע האחרון את מסלול זולדר (Zolder) שבבלגיה, שם נערך הסבב האחרון באליפות הנסקאר האירופאית (NASCAR Whelen Euro Series) של 2015. אלון חצה את קו הסיום ראשון - פעמיים! - בסוף שבוע מהחלומות.

דאי לא יכול היה לבקש יותר, צמד ניצחונות (וצמד פול פוזישנים) בסוף השבוע האחרון הקנו לו את מקסימום הנקודות האפשרי, ובסופו של סוף השבוע המוטורי התייצב במקום השני הכללי בטבלת הנהגים.

רקע
שישה סבבים (ספרד, הולנד, בריטניה, צרפת, איטליה ובלגיה ) היו לאליפות הנסקאר האירופאית השנה, כאשר בכל סבב נערכו צמד מרוצים. הניצחונות מסוף השבוע האחרון בבלגיה אינם הראשונים לדאי העונה, אלה הצטרפו לניצחון בסבב האיטלקי.
אלון דאי, רק בן 24 (כמעט) אך עם קריירת מרוצים מרשימה: החל מאליפות ישראל בקארטינג דרך אליפות גרמניה בפורמולה 3 ועתה נמצא בעונה השנייה של מרוצי ה-GT האירופאים (FIA GT Series), וכמובן אליפות הנסקאר, בה הוא מתחרה בשברולט SS.

אלון דאי באליפות הנסקאר
צילום: Stephane Azemard, נסקאר

לקוראת רגב
בעוד המדינה שופכת תקציבי ענק על כדורגל, ומקבלת בתמורה כמעט אפס הישגים, תחום הספורט המוטורי, שמקבל בעיקר מקלות בגלגלים, מביא הישג אחר הישג בזירה הבינלאומית. אז כדי שתוכלי לגוון מדי פעם את הסטטוסים הנלהבים שאת מעלה לרשתות החברתיות, הנה מידע מעניין - בחור שמקבל אפס סיוע מהמדינה, דאג לכך שההמנון הישראלי ינוגן פעמיים בבלגיה, תוך שהוא מחזיק בגאווה את דגל ישראל.

רק נקודה למחשבה.

אתם מוזמנים לחפש את דאי בסרטון סיכום האירועים של סוף השבוע האחרון בזולדר. גאווה ישראלית:



אלון רוצה להודות לספונסרים שלו – חברת סקרים גיאו הנדסיים בע"מ ומעבדות איזוטסט