סוזוקי, המצליחה מאוד בישראל בשנתיים האחרונות, מתעתדת לחזק את פעילותה בתחום המכוניות הקטנות והקטנות פחות ב-2016, באמצעות תחילת שיווקם של שני דגמים חדשים.
 

אחת שמחליפה שתיים
בתחילת 2016 יגיע לכאן סוזוקי סלריו – דגם מיני המחליף את אלטו וספלאש גם יחד. הדגם החדש יוצע עם מנוע בנפח 1.0 ליטר המייצר 68 כ"ס, וזה ישודך לתיבה ידנית או רובוטית עם חמישה הילוכים, ובשתי גרסאות אלה יהיה משך התאוצה ל-100 קמ"ש 14 שניות. אגב, במזרח אסיה מוצעת גם גרסה אוטומטית אך לזו אין תקינה אירופאית.
 
סוזוקי סלריו
צילום: מנהל 

באלנו חוזרת
שלושה חודשים מאוחר יותר, לקראת פסח, תחל סוזוקי לייבא דגם חדש המבוסס על קונספט i-K2 שהוצג בז'נבה – ותעניק לו שם וותיק: "באלנו". שם זה שירת את המשפחתית של סוזוקי ששווקה כאן בין 1995 ל-2002. דגם זה ייובא לכאן בגרסת חמש דלתות אירופאית.
 
לייעוץ חינם עם מומחי אוטו על כל דגמי סוזוקי חייג ל-3262* או לחץ כאן
 
לבאלנו בסיס גלגלים של 252 ס"מ ואורך מרכב של 402 ס"מ. המידות הן של סופרמיני, אך מהנדסי סוזוקי טוענים למרחב פנים מכובד ביותר תודות לתכנון מתקדם. הרכב החדש יצויד במנוע 1.0 ליטר טורבו (3 צילינדרים) החדש של היצרן היפני. הבאלנו תגיע לישראל מהודו, ואמורה להציע מחיר תחרותי ורמת אבזור גבוהה.
 
סוזוקי ישראל מתקרבת בימים אלה לסיום מלאי האלטו הידניות שברשותה. הגרסאות האוטומטיות אזלו מן המלאי כבר לפני שבועות ספורים.