טויוטה אוריס ואוונסיס המחודשות בישראל - אוטו

טויוטה אוריס ואוונסיס המחודשות בישראל

הגרסאות המחודשות של האוונסיס והאוריס נחתו בארץ עם שיפור מקיף וללא שינוי במחירים

טויוטה ישראל השיקה היום את האוונסיס והאוריס המחודשות, אשר נחשפו כבר בתחילת מרץ בתערוכת ז'נבה. בתוכנית: עדכון עיצובי, תוספות לרשימת האבזור וטיפול מהותי במערך המתלים.
טויוטה אוונסיס – חוזרת למשחק?
האוונסיס, המשפחתית הגדולה של טויוטה, הוצגה כבר ב-2008, עברה מתיחת פנים ראשונה ב-2011 – ומאז קצת נעלמה מהמודעות. במתיחת הפנים הנוכחית (חשיפה בז'נבה) עברה המכונית שינוי מהותי למדי במראה, כולל קבלת הפנים החדשות של טויוטה, שמקנות לה מראה הרבה יותר אגרסיבי (עם שילוב תאורת לד ליום). השינויים בפגושים הוסיפו 4 ס"מ לאורך הכללי של המכונית.
גם תא הנוסעים של האוונסיס עבר עדכון מהותי מבחינת מראה ואיכות החומרים. הוא קיבל מושבים חדשים עם ריפוד משולב אלקנטרה. האוונסיס קבלה גם את מערך ה"טויוטה טאץ' 2" עם מסך מגע צבעוני גדול ("8) וכמובן דיבורית בלוטות'. במרכז לוח המחוונים החדש נמצא מסך צבעוני קטן ("4.2).
טויוטה אירופה מציינת כי האוונסיס עברה טיפול מהותי גם במערך המתלים וההיגוי, עם שיפור לנוחות, לניהוג ולבידוד הרעשים. חטיבת הכח זכתה גם היא לעדכון, שלא שינה את ההספק, אבל אמור לתרום לצריכת הדלק (נתון היצרן טיפס מ-14.5 ק"מ/ל' בממוצע ל-16.4 ק"מ/ל'). דבר זה סייע לשיפור הציון הירוק של המכונית (ציון 6 לעומת 9 בעבר). מה שבטח עזר ליבואן לשמור על המחיר, שלא השתנה – 164,000 שקלים.
המכוניות כבר נמצאות באולם התצוגה המקומי (בתמונה: טויוטה אוריס)

טויוטה אוריס – תשמור על מקומה?
באותה הזדמנות השיקה טויוטה ישראל גם את הדור המעודכן של האוריס, בגרסאות האצ'בק וסטיישן, אם כי במקרה שלה העדכון פחות מהותי. האוריס קיבלה חזית חדשה ובולטת יותר התואמת את הקו הנוכחי של טויוטה, כאשר מאחור עברה עדכון קל יותר. גם כאן הפגושים החדשים האריכו את המרכב (3.5 ס"מ).

בדומה לאוונסיס, גם האוריס עברה טיפול במערך המתלים ובהיגוי, וגם בה שופרו בידוד הרעשים ואיכות החומרים בתא, לטענת טויוטה. לוח המחוונים עודכן, וכולל עכשיו צג צבעוני בגודל "4.2. גם מערכת המולטימדיה עודכנה ל"טויוטה טאץ' 2" (צג מגע בגודל "7) והיא כוללת דיבורית בלוטות'. רמת האבזור נותרה דומה לעבר והמחירים לא השתנו. מחיר האוריס האצ'בק נותר 130,000 שקלים לגרסת הבנזין או 136,000 שקלים לגרסה ההיברידית. גרסת הסטיישן ההיברידית תעלה 138,000 שקלים או 140,000 שקלים עם גג זכוכית.

הקומפקטית של טויוטה זוכה בארץ להצלחה לא מבוטלת ומחזיקה בתואר משפחתית 5-דלתות הנמכרת בישראל. 92% ממכירות הדגם הם של הגרסאות ההיברידיות ו-67% מהמכוניות שנמכרות הן בתצורת סטיישן (שנמכרת בארץ רק כהיברידית).
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות