ההכרזה הייתה לפני כשבועיים, ההופעה הייתה בתערוכת ניו יורק; וכעת ניצב בפנינו מיצובישי אאוטלנדר מחודש. רכב הפנאי הבינוני, שהוצג הוצג לראשונה ביפן ב-2001 כאירטרק וב-2003 כאאוטלנדר באירופה, חנך דור שלישי ב-2012, וכעת הגיעה תורה של מתיחת הפנים.
מיצובישי: "שפת עיצוב חדשה"
דגם מחודש זה, כך מיצובישי, מביא עמו את שפת העיצוב החדש של המותג לראשונה בדגם לייצור, וכאן היא מוצאת ביטוי בחזית. השינוי הגדול והבולט ביותר הוא סבכה שחורה גדולה מאוד, העשויה ממספר אלמנטים ומגיעה עד לצמד פסי הכרום האורכיים בראש חזית הרכב. גבולות הסבכה עשויים כרום אף הם והפנסים חדשים ומפגינים נוכחות רבה ביותר. וכן, יש לד.
מיצובישי אאוטלנדר מתחדש בניו יורק
צילום: מנהל

החלק האחורי של הרכב עוצב מחדש אף הוא, עם פנסים גדולים ובולטים, והדגשה של החלק שביניהם. הרכב מצויד גם בחישוקים חדשים בקוטר 18". סביבת הנהג עודכנה ונראית עשירה יותר למבט. שינוי בעיצוב מופגן גם באזור תא הכפפות, מול הנוסע.
יותר מאשר נראה
מיצובישי מציינת כי כל הקשור ב-NVH (Noise, vibration, harshness; רעש, ויברציות, נוקשות) טופל לטובת שיפור משמעותי באיכות הנסיעה הכוללת. הדגם המחודש זוכה לשדרוג בתחום הבטיחות עם מערכות עזר התראה על סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והפחתת עוצמת תאונה.
מיצובישי אאוטלנדר מתחדש בניו יורק
צילום: מנהל

מיצובישי מדווחת כי נעשו מספר שינויים ברכיבי המתלים, אך אינה מרחיבה בנושא. מיצובישי גם אינה מרחיבה על המנועים, אך מדווחת על דור חדש לתיבת ההילוכים הרציפה.

אל השוק האמריקני יגיע מיצובישי אאוטלנדר המחודש ב-2016. הדגם המחודש במהדורתו האירופאית יגיע לישראל לאחר מכן.

מיצובישי אאוטלנדר מתחדש בניו יורק
צילום: מנהל