סובארו ישראל מתחילה בשיווק סובארו B4 החדשה ׁ(דור 6), עם ציפייה לחזור לצמרת בזירת המשפחתיות הגדולות. בנוסף, הושק גם רכב הפנאי החדש, סובארו אאוטבק. דגמים אלה אמורים גם להגדיל את נפח מכירות המותג בישראל ולעזור לסובארו להמשיך את מגמת הגידול במכירות גם ב-2015. אורי להב, מנכ"ל סמל"ת, ציין כי אמנם קטגוריית המשפחתיות הגדולות נפגעה מהותית בשנים האחרונות, אך עדיין היקף המכירות בה כולל כ-9000 מכוניות בשנה.
סובארו B4 החדשה הגיעה לישראל

ה-B4 החדשה מוצעת בשתי רמות גימור, 'קלאסיק' ו'פרמיום', עשירות למדי, עם מערך מולטימדיה חדש ושופע אפשרויות (כולל שליטה קולית), מושב נהג מופעל-חשמל, חישוקים קלים, שבע כריות אוויר ובקרת אקלים מפוצלת. בפרמיום תתווסף כניסה והתנעה ללא מפתח, חישוקי 18" (במקום 17" בקלאסיק), צג גדול יותר למערכת המולטימדיה (7" במקום 6.2"), מצלמת רוורס ועוד.
בתחילת הדרך תשווק B4 עם מנוע 2.5 ליטר/ בהמשך אולי יצטרף מנוע 2.0 ליטר

ה-B4 נחשפה כבר בתחילת השנה שעברה בארצות הברית, אבל למרות שהיא נראית גדולה מקודמתה היא תפחה בעיקר בממד הרוחב ב-6 ס"מ, ל-184 ס"מ, בעוד בסיס גלגלים (275 ס"מ) והאורך הכללי (479.5 ס"מ) נותרו דומים. כמו ביפן ובארצות הברית גם כאן תוצע המכונית עם מנוע ה-2.5 ליטר 175 כ"ס, תיבה אוטומטית רציפה והנעה כפולה; ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.6 שניות והמהירות המרבית היא 205 קמ"ש. ייתכן שבעתיד תתווסף גרסת 2.0 ליטר, אך אין כוונה להביא את ה-3.6 ליטר.
בכל אופן, היבואן הצליח לשמור על מחירים המתמקמים במרכז הסגמנט; מחיר הקלאסיק נקבע על 169,000 שקלים, ואילו על תג המחיר של הפרמיום כתוב 178,000 שקלים.
גם האאוטבק החדש מגיע לישראל
האאוטבק המחודש יוצע עם אותה יחידת כוח שיש ב-B4, ורמות גימור דומות אך בעלות שם שונה. גרסת הכניסה מכונה 'X' ותעלה 200,000 שקלים, בעוד הגרסה הבכירה, 'XS', עולה 225,000 שקלים ולמפרט שלה מתווספים ריפוד עור למושבים וגג שמש נפתח.