הרכב שהתחיל את המהומה בקטגורית הפנאי הקטנה, וזה שכולם מנסים להביס מאז, מחדש פניו כדי לעמוד בקצב מול התחרות החדשה. ניסאן ג'וק, שהוצג בז'נבה 2010, הגיע אלינו באותה שנה והפך ללהיט מיידי – בארץ ובעולם. עכשיו, שנה אחרי הצגת מתיחת הפנים בז'נבה 2014, הגרסה המעודכנת מגיעה גם אלינו.
בניגוד לתא המטען, שצמח מ-251 ל' ל-350 ל',היצע הדגמים דווקא התכווץ: בשלב זה לא תיובאנה ארצה הגרסה הידנית וגרסת הטורבו, וגם גרסת האבזור הבסיסית, 'ויזיה', כבר לא עמנו יותר. גרסת הכניסה עתה היא ה'אסנטה', שלמרות שאבזורה שופר לעומת העבר, מחירה ירד מ-135,000 שקלים ל-130,000 שקלים (128,000 שקלים ללא גג פנורמי) - זהה למחירה של ה'ויזיה' לפני מתיחת הפנים.
ניסאן ג'וק החדש כבר כאן!
צילום: מנהל
רמת האבזור טובה מבעבר
בנוסף ישווקו גם גרסאות 'טקנה' ב-135,000 שקלים (עם בקרת סטייה מנתיב, ניטור מכוניות בשטח המת, זיהוי הולכי רגל מסביב לרכב ועוד) ו'טקנה פרייבט דיזיין' ב-140,000 שקלים (שכוללת חישוקי 18", מושבי עור בגוון לפי בחירה, הגה עם גימור שונה ופרטים שונים בפנים ובחוץ בגוון מיוחד).

בקיצור – ניסאן ג'וק שמר על מראהו הייחודי במתיחת הפנים, ונראה כי שיפר משמעותית את התמורה למחיר ואת השימושיות (בזכות הגדלה משמעותית של תא המטען) – בהחלט מה שהוא היה צריך כדי לשפר את סיכוייו לשמור על מקומו בראש טבלת המכירות בקטגוריה. אנחנו, כמובן, נשתדל להביא לכם מבחן דרכים מלא בהזדמנות הראשונה.
ניסאן ג'וק החדש כבר כאן!
צילום: מנהל