ניסאן הציגה היום בתערוכת ז'נבה את מתיחת הפנים שערכה לרכב הפנאי הקטן שלה. מדובר כמובן ברכב ניסאן ג'וק, שכבר הספיק לכבוש את העולם עם מכירות נאות ביותר. היצרנית היפנית דאגה שלא לערוך שינויים מהותיים בעיצוב הייחודי, אבל היא כן דאגה לרענן את היצע המנועים ולשפר את רמת השימושיות – אחת מנקודות החולשה של הדגם הנוכחי. בקיץ היא תחל בשיווק העולמי של הג'וק. הנה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת עליו:
כמו שאמרנו, השינויים החיצוניים לא מהותיים, כאשר מלפנים תוכלו למצוא סבכה קדמית מעודכנת המתאימה לקו העיצוב העדכני של ניסאן ויחידות תאורה חדשות. מבט מהצד יגלה חישוקים חדשים בקוטר 18 אינץ', ופנסי איתות שהושתלו במראות הצד. מאחור, הפגוש האחורי עודכן והפך נמוך יותר (ומשלב בחלקו את צבע המרכב), ויחידות התאורה שמרו על צורתן אך עודכנו קלות.
ניסאן ג'וק מתעדכן בז'נבה
צילום: מנהל
יחידות תאורה חדשות
ניסאן ג'וק יוצע מעתה עם מגוון רחב יותר של אפשרויות בחירה לצבע בתא הנוסעים, החישוקים, פגושים ועוד. אם נניח לרגע את העיצוב בצד, נגלה שניסאן לא התעלמה מתלונות לקוחותיה, ובג'וק המחודש (בגרסת ההנעה הקדמית בלבד) היא הנמיכה את רצפת תא המטען, שצמח לנפח של 350 ליטר (250 ליטר בעבר).
היצע המנועים נותר ברובו זהה לזה של הדגם הקודם. ההספקים ינועו בין 93 כ"ס (1.6 אטמוספרי) ועד ל-187 כ"ס (ממנוע 1.6 ליטר טורבו). אליהם תצטרף יחידת כוח אחת חדשה, הלקוחה היישר מאחיו הגדול, הקשקאי החדש. מדובר במנוע 1.2 ליטר, הנעזר במגדש טורבו, ומפיק 113 סוסים. את הג'וק יהיה ניתן לרכוש עם תיבות הילוכים ידניות (5 ו-6 הילוכים) ותיבה רציפה בת שישה יחסי העברה.
ניסאן ג'וק מתעדכן בז'נבה
צילום: מנהל
מעתה עם מגוון רחב יותר של אפשרויות בחירת צבע
כאמור, ניסאן ג'וק המוחודש מוצג בימים אלו בתערוכת ז'נבה, אליה אנו ממליצים להגיע לביקור אם מזדמן לכם. השיווק העולמי יחל כבר בקיץ הקרוב, אז כנראה נדע יותר פרטים רלוונטיים לשוק המקומי.
ניסאן טרם הציגה את הניסמו המעודכן, אבל אל דאגה, הוא בדרך