אחרי לא מעט שמועות, איורים ותמונות הדגם בהסוואה חלקית, הציגה סקודה את הסופרב החדשה לקראת הופעתה בתערוכת ז'נבה. הדור השלישי למשפחתית הגדולה של סקודה, שהוצגה לראשונה ב-2001 (דור שני: 2008), יגיע לאולמות התצוגה באירופה כבר בחודש יוני הקרוב.

מידות טובות
עיצוב סקודה סופרב החדשה מבוסס על זה קונספט ויז'ן C (ז'נבה 2014). מרכיב הקווים המחודדים בעיצוב מודגש כאן ופרופיל הדגם החדש יוצר הופעה "קלה" יותר. החזית מעודנת יותר מאשר זו בדגם הפורש, והפנסים מלפנים ומאחור חדשים ועדכניים בעיצובם.
 
אבל סופרב החדשה היא הרבה יותר מאשר עיצוב משופר. בסיס הגלגלים הוארך ב-8 ס"מ, ל-284 ס"מ, נתון שנמצא בקצה העליון של קטגורית המשפחתיות הגדולות. סרח העודף הקדמי קוצר ב-6.1 ס"מ, וגם זה מוסיף להופעה בזכות הפרופורציות המשופרות. שאר המידות ייחשפו בז'נבה, אבל סקודה מצהירה כבר עכשיו כי מרחב הפנים גדל משמעותית והמרווחים בפנים גדלו. בנוסף, מציינת החברה כי המרחב מאחור גדול מזה של כל שאר המתחרות. וכמובן, תא המטען ענק, ונפחו כעת 625 ליטר, תוספת של 30 ליטר.    
 
סקודה סופרב 2015 החדשה נחשפה
צילום: מנהל 

עיצוב סביבת הנהג שומר על המאפיינים של דגמי קונצרן פולקסווגן – פשוט, נקי ויעיל – ללא כל חריגות בהופעה. יחד עם זאת, סקודה מבטיחה כי איכות החומרים טובה מאשר בדגם היוצא. בנוסף, תציע הסופרב שלל פינוקים כמו בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים (משמע עם שליטה נפרדת על הטמ' מאחור), מערכת מולטימדיה חדשה לגמרי, מערכת לחנייה אוטומטית ועוד. ולא פחות חשוב: במקום מטריה אחת בלבד בדלת הנוסע האחורי-שמאלי, תציע סקודה שתי מטריות נוספות שישולבו בדלתות הנהג והנוסע מלפנים. יפה.

מערכות ומכלולים
הסופרב החדשה תוצע עם שלל מערכות בטיחות אקטיביות כגון בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב הנסיעה, התרעה על רכב בשטחים מתים, זיהוי תמרורים ועוד. בשלב זה לא נמסר אילו מערכות תכללנה ברשימת הציוד התקני.
 
לראשונה בדגמי החברה, תצויד סופרב החדשה בבקרת שלדה דינמית (DCC) עם שלושה מצבים. כמו בדגם הנוכחי, חלק מהגרסאות יוצעו עם מערכת הנעה כפולה.
 
סקודה סופרב 2015 החדשה נחשפה
צילום: מנהל 
 
היצע המנועים כולל חמישה מנועי טורבו-בנזין ושלושה מנועי טורבו-דיזל, ברמות הספק שינועו בין 125 כ"ס (92 קילוואט) ל-280 כ"ס (206 קילוואט) בגזרת הבנזין ובין 120 כ"ס (88 קילוואט) ל-190 כ"ס (140 קילוואט) באגף הדיזל. למעט המנוע הבסיסי, כל המנועים יוצעו גם עם תיבת הילוכים רובוטית דו-מצמדית. כל גרסאות הסופרב יוצעו תקנית עם מערכת דימום/התנעה ובלימה רגנרטיבית.
 
כאמור, סקודה סופרב החדשה תוצג בתחילת מרץ בתערוכת ז'נבה, ותעלה על כבישי אירופה כבר בחודש יוני הקרוב. מסקודה ישראל נמסר שאלינו היא צפויה להגיע בסוף הרבעון השלישי של 2015.
 
סקודה סופרב 2015 החדשה נחשפה
צילום: מנהל