ריינג' רובר אווק הוצג ב-2010 והגיע לישראל ב-2011. רכב הפנאי היוקרתי של לנד רובר פנה לקהל לקוחות חדש עבור המותג, כאלה שאינם מחפשים יכולת רבה בשטח, אבל רוצים קרוסאובר מפואר עם שם מותג בעל עבר עשיר (תרתי משמע). לנד רובר עצמה מחשיבה אותו כאחד מכלי הרכב המצליחים שלה בכל הזמנים. ואכן, עם למעלה מ-400,000 עותקים שנמכרו ברחבי העולם מאז הוצג, הוא אוחז בנתח נאה מסך המכירות של החברה.
אבל הזמן, כידוע, לא עוצר, ולמרות ההצלחה במכירות הגיע הזמן לעדכון משמעותי של אמצע החיים, וזה נעשה כאן בפעם השנייה. מתיחת הפנים לאווק צפויה להיות משמעותית יותר מאשר זאת שנעשתה ב-2013 וכללה אז עדכונים קוסמטיים קלים והחלפתה של התיבה האוטומטית. גם מתחרים חדשים (ישירים יותר או פחות), כמו ב.מ.וו X4 ופורשה מקאן, בוודאי זרזו את תהליך ההתחדשות.
ריינג'-רובר אווק – היכונו לעדכון מקיף
צילום: מנהל
ריינג' רובר אווק צפוי לעבור עדכון משמעותי לפני תערוכת ז'נבה (בתמונה: הדגם הנוכחי)

בשלב זה לנד רובר מסתפקת בתמונת טיזר אחת, במספר הצהרות ובמעט פרטים. האווק החדש יזכה לחזית מעודכנת ובעלת נוכחות בולטת מאשר בעבר, ולראשונה בלנדרובר יוצעו יחידות תאורה כל-לד חדשות. מעבר לכך מדווחת לנד רובר כי היצע המנועים עודכן והאווק יזכה למערכות בטיחות אקטיביות, צו השעה ברכבי פרמיום. בכל אופן, את החלק המרכזי בהודעה לעיתונות מקדישה לנדרובר לעיצוב המחודש לרכב הפנאי היקר שלה. זה יכלול כאמור חזית ופנסים חדשים וחידוש סביבת הנהג; הקווים המקוריים יישמרו אבל התוצאה אמורה להיות עדכנית ומושכת יותר.

תאריך החשיפה הרשמי נקבע ל-23 בפברואר, כשבועיים לפני פתיחת תערוכת ז'נבה. אנחנו נשוב ונעדכן.
ריינג'-רובר אווק – היכונו לעדכון מקיף
צילום: מנהל