אופל מצטרפת לגל החשיפות המתגבר לקראת תערוכת ז'נבה הקרבה ומכריזה על אופל קורסה OPC חדשה. הדור החדש לקטנה החמה של אופל, כך מבטיחה היצרנית, ישמור על המתכון המוכר של הדור היוצא, אך יציג שיפור באיכות החיים במקביל לחידוד ההתנהגות ושיפור בביצועים.

שיפור ההופעה
גרסת OPC לקורסה זכתה לטיפול הקוסמטי המתבקש מגרסה ספורטיבית שכזו. בחזית ניתן להבחין במכסה מנוע, פגוש וסבכה חדשים. מאחור תמצאו פגוש, דיפיוזר וכנף אחורית שתוצע בשתי גרסאות. האחת עדינה ואסתטית (יחסית ל-OPC כמובן) והאחרת גדולה ומוחצנת יותר. חישוקים קלים נאים ("17) וחצאיות צד משלימות את ההופעה הספורטיבית.
אופל קורסה OPC – עוצבה ברינג
צילום: מנהל
גרסת ה-OPC זכתה לטיפול הקוסמטי המתבקש מגרסה ספורטיבית שכזו
גם תא הנוסעים זוכה לנגיעות ספורטיביות בדמות גלגל הגה קטום ועטוי עור, מושבי ספורט ועוד. אופל מציינת כי ברור שמרבית הנהגים יבלו חלק גדול מהזמן מאחורי ההגה בסביבות אורבנית. לכן מבטיחה היצרנית איכות חיים משופרת בזכות הגה קל יותר, ידית הילוכים נוחה לתפעול ומערכת המולטימדיה המוכרת של אופל.
שיפור הנתונים
קורסה OPC מצוידת במנוע טורבו-בנזין 1.6 ליטר בדומה לדגם הקודם, אך הנתונים והביצועים טובים יותר. ההספק גדל ב-15 כ"ס ל-207 והמומנט זכה לתוספת 1.6 קג"מ, ל-25 קג"מ ב-1900-5800 סל"ד. לחץ גדישה גבוה יותר לזמן קצר יוסיף עוד 3.5 קג"מ. קורסה OPC מצוידת רק בתיבה ידנית עם שישה הילוכים. הביצועים נשכרים בהתאם: ההאצה ל-100 קמ"ש נמשכת ל-6.8 שניות (7.2 שניות בדגם הקודם) והמהירות המרבית היא 230 קמ"ש (225 קמ"ש).
אופל קורסה OPC – עוצבה ברינג
צילום: מנהל
6.8 שניות בתאוצה ל-100 קמ"ש

מה עוד? אופל מדווחת כי ה-OPC כוילה על מסלול הנורבורגרינג הנודע. הבולמים, מתוצרת 'קוני', כוילו בעזרת אנשי החברה והמרכב הונמך ב-10 מ"מ. צמיגי מישלין במידה 215/45-17 ובלמים בקוטר 308 מ"מ יגיעו כסטנדרט. עבור מי שרוצה מהקורסה שלו קצת יותר אופל מציעה "חבילת ביצועים" שכוללת דיפרנציאל מכאני מוגבל החלקה, בלמי 'ברמבו' בקוטר 330 מ"מ, חישוקים בקוטר 18" ועוד.

אופל קורסה OPC החדשה תוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה הקרובה שתפתח את שעריה בחודש מרץ הקרוב. מיבואנית אופל נמסר כי הקורסה OPC צפויה להגיע לישראל ברבעון האחרון של 2015.
אופל קורסה OPC – עוצבה ברינג
צילום: מנהל