ניב אורון, ראש חטיבת אודי בצ'מפיון-מוטורס, צופה שמותג היוקרה הגרמני ימשיך בתנופה וישבור את שיאי המכירות שלו גם ב-2015. אורון אמר את הדברים אחרי סיום שנת שיא עבור המותג בה נמכרו בארץ 2588 מכוניות של אודי. ראש החטיבה מאמין שמכירות המותג בישראל יגדלו ב-10% השנה, צפי המעמיד יעד מכירות של 2900-2800 מכוניות. אורון צופה ששוק הפרמיום שגדל ב-2014, והגיע ל-9000 מכוניות, יעבור בשנה הזאת את רף ה-10,000 כלים. "השוק יודע וצריך לעשות מספרים גבוהים יותר" הוסיף אורון לתחזית שלו.

אודי, שמובילה את שוק היוקרה בישראל כבר שש שנים, צפויה לפי אורון לשמור על מעמדה זה גם ב-2015. ההתחזקות שלה תגיע בעיקר בזכות מספר דגמים חדשים או מחודשים. מגמה זו, כך לפי אודי, החלה כבר עם פרוץ 2015 בהשקת דגמי אודי A6 ו-A7 המחודשים. לשניים האלה, שהוצגו כאן בדצמבר 2014, מצטרפת אודי TT החדשה היוצאת לדרך בימים אלה עם מנוע 2.0 ליטר טורבו (230 כ"ס), בגרסה רגילה או פתוחה.
צילום: מנהל
ה-Q3 המעודכן יגיע אלינו באמצע השנה
בסימן Q
אחת החדשות המעניינות מבחינת אודי היא גרסה ספורטיבית ל-Q5 המצליח. מדובר ב-SQ5 שינחת בארץ בחודש מרץ הקרוב, אחרי שהיבואן הצליח לקבל גרסת בנזין עם תקינה אירופאית; עד כה שווק דגם זה באירופה רק עם מנוע דיזל. גרסת הבנזין, עם מנוע 3.0 ליטר ומגדש-על שמייצר 354 כ"ס, הוצעה עד היום רק בצפון אמריקה.

תחום הפנאי של המותג יתחזק עוד באמצע השנה; ראשון יגיע אודי Q3 המעודכן ולאחריו יתייצב אודי Q7, רכב הפנאי הגדול של אודי, במהדורתו החדשה.
צילום: מנהל
בתחילת הרבעון השני אמורה לנחות כאן אודי A1 המחודשת
ויש עוד
בתחילת הרבעון השני אמורה לנחות כאן אודי A1 מחודשת שתגיע גם עם מנוע 1.0 טורבו חדש בעל 3 צילינדרים (95 כ"ס). העדכון אמור להביא לגידול במכירות הדגם הקטן של החברה. בגזרת A4 ו-A5 הוותיקות, שמתקרבות לסוף חייהן, צפויות להגיע גרסאות ורמות גימור חדשות, כמו S-ליין ב-A5, זאת כדי לחזק את כוח המשיכה של דגמים אלה. ביולי תנחת כאן A3 במהדורתה הקיצונית ביותר, RS3 – 2.5 ליטר, טורבו, 362 כ"ס – ותצטרף ל-S3 המצליחה, הנמצאת בין לבין.
צילום: מנהל
גם אודי RS3 החדשה בדרך אלינו