נאסר אל-עטיה הוא המנצח במירוץ הדקאר של 2015, שהסתיים בבואנוס איירס, ארגנטינה. זהו ניצחון רביעי ברציפות לקבוצת מיני, וניצחונו השני של אל-עטיה במירוץ המפורסם. אל עטיה ניצח גם ב-2011, אז בקבוצת פולקסווגן.

שליטה מוחלטת
אל-עטיה, ששלט ללא עוררין במירוץ של 2015, נטל את ההובלה כבר ביום השני ולא שמט אותה לרגע. בניגוד לדרמה שאירעה בין נאני רומא לסטפן פטרהאנסל במירוץ 2014, הפעם איש מהמתחרים בקבוצת מיני לא יכול היה לקרוא תיגר על ההובלה של אל-עטיה. רומא שניצח אשתקד יצא מהתחרות כבר ביום הראשון, אחרי תקלה שעכבה אותו רבות, ואילו אורלנדו טרנובה שהוביל ביום הראשון בגלל עונש שקיבל אל-עטיה ירד לאחור כבר ביום השני.

מיני ואל עטיה מנצחים בדקאר 2015
צילום: מנהל
נאסר אל עטיה

להצבעה בתחרות 'אוטו השנה 2015' לחץ כאן

במקום השני סיים ג'יניל דה-ווילירס בטויוטה היילקס. הוא רדף אחרי אל-עטיה לאורך כל האירוע אך לא הצליח לסכן אותו באופן ממשי. במקום השלישי זכתה מיני נוספת עם קריסטוף הולוציץ'.

עוד שנה לשיפור
עבור פיג'ו החזרה לדקאר הייתה קשה ומאכזבת. פטרהאנסל סיים במקום ה-11 וסיריל דספרה במקום ה-34. פיג'ו 2008 לא הייתה מהירה מספיק ביחס למובילים וסבלה מתקלות רבות. בפיג'ו כבר הודו שההכנות שלהם לדקאר לא היו מספקות.

מיני ואל עטיה מנצחים בדקאר 2015
צילום: מנהל
פיג'ו. העיקר ההשתתפות. כן, בסדר...

בתחום האופנועים השיג מארק קומה (KTM) את ניצחונו החמישי בדאקאר כאשר אחריו פאולו גונקלבס (הונדה) וטובי פרייס (KTM).

קאמאז היא המנצחת הגדולה בתחום המשאיות. היא כבשה את מקומות 1-2-3 כאשר אייראט מרדייב ראשון, אדוארד ניקולייב שני ואנדרי קרגינוב במקום השלישי.

מיני ואל עטיה מנצחים בדקאר 2015
צילום: מנהל
היינו חייבים לקנח עם רנו דאסטר (מקום 21 בדירוג הכללי)