יש דרישות, ומי שרוצה להיחשב כחבר מן המניין של מועדון מכובד, צריך לעמוד בהן. למשל, מכונית סלון ספורטיבית; לכל יצרניות היוקרה יש, אז גם ללקסוס יהיה. מעכשיו.
לקסוס הכריזה על גרסת F למכונית הסלון לקסוס GS, וזו תוצג בתערוכת דטרויט (12-25 ינואר), וקשה יהיה לפספס אותה. הסבכה הקדמית, בהשראת שעון החול, גדלה מאוד וכאילו "השתלטה" על כל פיסה אפשרית בחזית הדגם החדש. באזור הפנוי שנשאר בצדדים, תמצאו שני לועות מזוותים אף הם. החישוקים גדולי קוטר ("19) ובתוכם קליפרים בצבע כתום ספק זהוב. רביעיית מפלטים מאחור מסיימת את המופע הלא צנוע הזה. בתא הנוסעים בולטים שני מושבים קדמיים תומכים במיוחד.
סוסים ומספרים
ל-GS F מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר – לא מוגדש, בניגוד לכל המתחרות – וזה מייצר 467 כ"ס ב-7100 סל"ד ו-53.7 קג"מ המושגים, כמו שיא ההספק, בסל"ד גבוה: 4800-5600. התיבה היא אוטומטית עם שמונה הילוכים וההנעה, כזכור, אחורית.
לקסוס מורידה את העניבה: GS F עם 467 כ
צילום: מנהל
לקסוס מצטרפת למועדון הספורטיבי
ל-GS F דיפרנציאל עם מערכת טורק וקטורי (TVD; כמו ב-RC F), ולפי לקסוס מדובר רק במכלול אחד מרבים "שיבליטו את הניהוג שלה ביחס להמון"; לא פחות. ל-TVD שלושה מצבי ניהוג: "רגיל"; "סללום" לתגובת היגוי קלילה וזריזה; "מסלול", ליציבות מרבית בנהיגת מסלול מהירה. בנוסף, זכתה ה-F לכיול מתלים מחדש, חלקו בעקבות ניסויים במסלול נורבורגרינג. ליכולת הדינמית יסייעו צמיגי 255-35/19 מלפנים ו-275-35/19 מאחור.

לקסוס GS F שוקלת 1830 ק"ג, 100 ק"ג פחות מאשר ב.מ.וו M5 למשל, אבל ההספק שלה נמוך ב-80-100 כ"ס ביחס לכל שאר המתחרות (לא כולל קאדילק CTS-V, עם 640 כ"ס).

נתוני ביצועים ומידע על שאר המכלולים יחכו להשקה בתערוכת דטרויט.
לקסוס מורידה את העניבה: GS F עם 467 כ
צילום: מנהל