ניסאן ישראל תמשיך עם דגמי פנאי חדשים גם בשנה הבאה. לאחר ניסאן קשקאי החדש, יגיע לכאן כבר בתחילת הרבע השני של 2015 הדגם הגדול ממנו, ניסאן X טרייל. הדגם החדש, אשר הוצג בעולם לפני הקשקאי, עבר שינוי מהותי. כעת מחליף X טרייל לא רק את הדגם היוצא אלא גם את גרסת שבעה המקומות של הקשקאי.
ה-X החדש ארוך ב-27 ס"מ מהקשקאי החדש ובסיס הגלגלים שלו גדול ב-6 ס"מ. עם זאת, עיצוב השניים דומה מאוד, וזה של ה-X טרייל עדכני ביחס לזה של הדגם הפורש. כעת מסתמן כי בשלב ראשון לפחות יוצע הדגם עם מנוע דיזל 1.6 ליטר 130 כ"ס ותיבת X-טרוניק הרציפה, שילוב שמוכר מהקשקאי החדש. בארצות הברית מוצע הרכב עם מנוע 2.5 ליטר בנזין המייצר 173 כ"ס.
צילום: מנהל
ניסאן X טרייל החדש. יגיע לכאן ברבעון השני של 2015

עוד לפני ה-X טרייל, ינחת כאן ניסאן ג'וק המחודש. למרות שבאירופה הוצגה גרסת 1.2 ל' טורבו (מנוע חדש של רנו), הגרסה האוטומטית תמשיך להיות משווקת כאן עם מנוע ה-1.6 ליטר המוכר (117 כ"ס), או בגרסת הטורבו החזקה שלו (190 כ"ס). עיקר החידושים בדגם, בנוסף לשינוי במנועים, הוא קוסמטי, אך כולל לפי ניסאן גם שדרוג איכות החומרים ושיפור התיבה הרציפה.
צילום: מנהל
הג'וק המחודש יגיע בתחילת 2015, אבל עם מנוע ה-1.6 ל' המוכר
גם בתחום המשפחתי
אבל ניסאן ישראל אינה מתכוונת להסתפק בחידושים רק בתחום הפנאי. לקראת אמצע השנה אמורה להגיע לישראל המשפחתית החדשה והמאוד חשובה עבורה – ניסאן פולסאר. האצ'בק חדשה זו, שממדיה כמקובל בקטגוריה (430 ס"מ אורך, 176 ס"מ רוחב, 152 ס"מ גובה), מצטיינת בבסיס גלגלים נדיב במיוחד של 270 ס"מ. הפולסאר תוצע עם מנוע ה-1.2 ליטר המוגדש שמקורו ברנו המייצר 115 כ"ס, וזה ישודך (כמו בקשקאי) לתיבת X-טרוניק הרציפה. הביצועים נאים: 0 ל-100 קמ"ש ב-12.7 שניות ומהירות מרבית של 185 קמ"ש. המחיר אמור להיות תחרותי ביותר.

צילום: מנהל
ניסאן פולסר. הבטחה למחיר תחרותי