בשנים האחרונות נכנסו לחיינו לא מעט חידושים מוטוריים בעלי שמות אקזוטיים. פרארי ומזראטי פתחו אולם תצוגה בתל אביב, אסטון מרטין מתחילה את דרכה בשוק המקומי (עם כ-16 מכוניות שכבר הגיעו ארצה!) והמועמדת הבאה לעלייה ארצה היא למבורגיני הנחשקת לא פחות. כך היה גם בתחום הדו-גלגלי, כאשר לפני כשנה השיקה ה.מ ישראל את מותג MV-אגוסטה האקזוטי בשוק המקומי. כעת משיקה ה.מ את MV-אגוסטה ברוטלה 800 דראגסטר החדש שהוצג בתחילת השנה במחיר התחלתי של 119,000 שקלים.
 
 
הדראגסטר מבוסס על הברוטלה המוכר ונבדל ממנו בעיקר (אך לא רק) בעיצוב, בדגש על הזנב הקצוץ והספורטיבי. היצרנית מוארזה ניסתה ליצור כאן אופנוע עם הופעה ייחודית, ואכן, מלבד החזית הדומה קשה להאשים את הדראגסטר במחסור ביצירתיות. בארץ הדראגסטר יוצע עם שני צבעים בלבד – לבן או אפור מטאלי מט. אז נכון, אין הרבה אופציות לבחירה, אבל עם תוצאה עיצובית כזו קשה להתווכח.
   
 
MV-אגוסטה ברוטלה 800 דראגסטר בישראל
צילום: מנהל 
הדראגסטר הגיע לישראל, והמחיר ההתחלתי נקבע על 119,000 שקלים
 
הדראגסטר חולק עם הברוטלה גם את המנוע – 3 ציל' בנפח 798 סמ"ק. ההספק המרבי עומד על 125 כ"ס המתקבלים ב-11,600 סל"ד, ונתון המומנט על 8.2 קג"מ ב-8,600 סל"ד. הדראגסטר מגיע עם מערכת ניהול מנוע שמציעה ארבע מפות ניהול שונות – ספורט, נורמלי, גשם ומצב מותאם אישית. בנוסף, למערכת בקרת ההחלקה שמונה דרגות אלחוש, כולל אופציה לניתוק מלא. המשקל היבש עומד על 167 ק"ג.
 
רוצים לקרוא על עוד אקזוטיקה בישראל?