אם השם הנסי ונום מוכר לכם, זה לא בכדי. בתחילת השנה, במהלך חודש פברואר, הצליחה היצרנית הקטנה והנישתית לגרום לבוגאטי וויירון להרגיש מעט מבויתת, תוך שהשיגה נתון מהירות מרבי של 432 קמ"ש. קמ"ש אחד בודד מעל הוויירון סופר-ספורט, מחזיקת השיא הרשמי.

הנסי ונום F5 – מכוונת ל-467 קמ
צילום: מנהל
432 קמ"ש השיגה הנסי ונום GT על המסלול. לו רק נאס"א היו נותנים לבצע ריצה נוספת, בכיוון ההפוך...

השיא של הנסי ונום לא רשמי, שכן יש לבצע את הריצה גם בכיוון ההפוך. דבר שנמנע ממנה על ידי בעלי המסלול (סוכנות נאס"א). דבר נוסף, אישור שיא מהירות למכונית סדרתית, זקוק לפחות ל-30 יחידות שירדו את פס הייצור. מהונום GT עתידים לייצר 29 יחידות בלבד. בכל מקרה, בהנסי מתנחמים שהשיא הגיע במסלול קצר משמעותית (חמישה קילומטרים בלבד) מאשר הייתה צריכה בוגאטי לקבוע את שיאה.
הנסי ונום F5 – מכוונת ל-467 קמ
צילום: מנהל
הנסי ונום F5. אירודינאמית יותר, חזקה יותר ואם תעמוד בציפיות, תגיע ל-290 מייל לשעה!

אבל זה היה בעבר. העתיד, לפי הנסי, צפוי להיות מהיר יותר. תכירו את הוונום F5. היא צפויה להגיח במהלך שנת 2016 ולנפץ את השיא הקיים לרסיסים. 290 מייל (467 קמ"ש) אלו כוונות היצרן, ואותו יש לקחת ברצינות. הבסיס נשאר אותו הבסיס, המנוע נשאר אותו המנוע, אם כי עם יותר הספק (לכיוון ה-1,400 סוסים, לעומת ה-1,244 הצנועים כרגע) וגולת הכותרת זו מרכב אירודינאמי יותר. בתחילה, חשבו להשתמש בתיבת הילוכים כפולת מצמד למען העברות הילוכים מהירות יותר, אך נתוני משקל וחישובי אמינות גרמו להנסי לרדת מזה.

הנסי ונום F5 – מכוונת ל-467 קמ
צילום: מנהל

האם זו התמונה היחידה שבעלי בוגאטי וויירון יראו?

רק הזמן יספר אם באמת תגרום הנסי ונום F5 לשאר מכוניות העל האקזוטיות להרגיש מבויתות. בינתיים, אתם מוזמנים להתחיל לחסוך. הדיבורים כרגע מספרים על תג מחיר של 1,300,000 דולר בארה"ב.