לקראת תערוכת פריז באוקטובר הקרוב, פורשה חושפת מתיחת פנים של הקאיין שהוצג בשנת 2011. רכב הפנאי של פורשה הוצג לראשונה בשנת 2004 ולמעשה הציל את החברה מקריסה. ההצלחה הייתה עצומה, שכן מאז הוצג ועד לכתיבת שורות אלו, זהו הדגם הנמכר ביותר של פורשה.
העיצוב החיצוני זוכה לפגוש קדמי חדש בעל פתחי יניקה גדולים משמעותית, מכסה מנוע חדש וליחידות תאורה חדשות מסוג לד. מאחור תמצאו דלת תא מטען חדשה ויחידות התאורה גם הן הוחלפו בכאלה מסוג לד. תא הנוסעים זוכה לחישור הגה חדש ולמושבים חדשים, אך פורשה עדיין לא שחררה תמונה של תא הנוסעים.
צילום: מנהל
החזית התעדכנה קלות
אל ליין המנועים התווספו מספר מנועים חדשים, כך שתחת מכסה המנוע תוכלו למצוא מגוון מנועים שונים: מנוע V6 בנזין שנפחו 3.6 ליטר הנעזר בצמד מגדשי טורבו ומפיק 420 כ"ס ו-56 קג"מ. תהיינה אפשרות יחידת כוח הברידית מבוססת מנוע ה-918, מכונית העל של פורשה, וההספק המשולב יהיה 416 כ"ס.
צמד מנועי הדיזל, V6 ו-V8 זכו לתוספת הספק (260 ו-380 כ"ס, בהתאמה). את פסגת ההיצע יתפוס מנוע 4.8 ליטר לוגם בנזין בתצורת V8, המפיק לא פחות מ-520 כ"ס. עם יחידת כוח זו, תגלו שרכב הפנאי מאיץ מעמידה למאה קמ"ש תוך 4.4 שניות(!) ועד למהירות מרבית בת 280 קמ"ש. רכב פנאי, כן?