אחרי שטויוטה הודיעה על הגעתה של הספייס ורסו המעודכנת ואופל הציגה בזירה המקומית את המריבה, נראה שבניסאן ישראל מתחילים להכין את הקרקע להגעת הדור החדש של ניסאן נוט. הדור הקודם היה מראשוני קטגוריית המיקרוואנים בארץ, קטגוריה שמאז הלכה ותפחה במכירות אך עדיין לא הפכה למשמעותית בשוק המקומי.
הנוט החדשה צפויה להגיע אלינו כבר בחודש אוקטובר הקרוב, כאשר היא תהיה מצוידת במנוע בנזין מוגדש-על בנפח 1.2 ליטר (3 ציל'). מדובר בעצם בגרסה מוגדשת למנוע המוכר של המיקרה הקטנה, וכאן הוא מפיק 98 כ"ס (5,600 סל"ד) ו-15 קג"מ (4,600 סל"ד). הנוט תוצע בארץ עם תיבה רציפה בלבד (ללא אופציה לתיבה ידנית בשלב זה), והביצועים המתקבלים בגרסה זו סבירים למדי – 12.6 שניות בתאוצה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית שעומדת על 173 קמ"ש. נתון צריכת הדלק הרשמי עומד על 22.2 ק"מ לליטר.
צילום: מנהל
הנוט החדשה תגיע אלינו באוקטובר הקרוב

עם אורך של 410 ס"מ, רוחב של 169.5 ס"מ, גובה של 153 ס"מ ובסיס גלגלים באורך 260 ס"מ הנוט החדשה מתמקמת בלב הקטגוריה מבחינת מידות חיצוניות. לשם השוואה היא תהיה קרובה יותר במידותיה ל-C3 פיקאסו מאשר לאופל מריבה הגדולה יחסית. גם תא המטען מציע נפח שלא חורג מהגבולות המוכרים של הקטגוריה עם 325-411 ליטר לפני קיפול מושבים.

כאמור, ניסאן ישראל צפויה להתחיל בשיווק ניסאן נוט החדשה כבר בחודש אוקטובר הקרוב, כאשר המחיר צפוי לנוע באזור ה-110,000 שקלים – מחיר שיהווה הוזלה ביחס לדור היוצא שנמכר כאן בכ-118,000 שקלים לקראת סוף חייו. בשלב זה אין בידנו בפרטים נוספים על רמות האבזור הצפויות, אבל בעבר ניסאן ישראל מסרה לנו כי יש כוונה להביא את הנוט ברמת אבזור עשירה.