בתערוכת בייג'ין האחרונה שברולט הציגה את קרוז שתימכר לשוק הסיני. זו לא הייתה עוד מתיחת פנים או שינוי קל, זו קרוז שמבוססת על פלטפורמה חדשה לגמרי, קיבלה את מנועי Ecotec החדשים והשתמשה בתיבת הילוכים חדשה מסוג אוטומטית-רובוטית כפולת מצמד בת שבעה יחסי העברה. עכשיו שברולט חושפת את תא הנוסעים של הקרוז הסינית.

בסוף שנת 2015 צפויה להגיח קרוז חדשה לשוק האמריקאי וכנראה גם אלינו (מוקדם לדעת, בעקבות החלטת שברולט על הפסקת שיווק באירופה). בהחלט ניתן להניח שגם הקרוז האמריקנית תשמש בפלטפורמה החדשה, זו המשמשת את הקרוז המיועדת לשוק הסיני, ובוודאי בקו העיצוב החדש "Design with a Heartbeat".
רמז לשברולט קרוז הבאה?
צילום: מנהל
האם זו תהיה סביבת הנהג בקרוז הבאה?

מתמונות תא הנוסעים של הקרוז המיועדת לשוק הסיני ניתן לראות שבספסל האחורי ניתן דגש נוחות לצמד נוסעים על חשבון היושב במרכז. בנוסף שברולט מצהירה על המרווח הטוב בסגמנט. הנהג והנוסע לא צריכים להרגיש מקופחים, שכן איכות החומרים מסביבם טובה יותר מבעבר, וישנה מערכת MyLink בדורה השני בעלת מסך בגודל 8 אינץ' עם אפליקציות לסמארטפון, שנמצאת במרכז הדשבורד. חדי העין שבינכם יגלו בקרת מיזוג, לוח מחוונים וגלגל הגה בעיצוב שונה במקצת, ולו ירכשו את הקרוז ברמת האבזור הגבוהה (LTZ), יקבלו דשבורד עטוי עור.
שברולט קרוז הבאה, בגרסתה האמריקנית, תיוצר במפעל בדטרויט וצפויה להגיח בסוף שנת 2015, כאשר שיווקה יחל למעשה בתחילת שנת 2016.

שברולט קרוז. כיצד יראה הדור הבא?