מיני מציגה קונספט למכונית רודסטר שעונה לשם "מיני סופרלג'רה", זאת בעקבות פרויקט עיצוב משותף ליצרנית מיני ולסדנת "טורינג סופרלג'רה" הוותיקה, שיושבת במילאן, איטליה. התוצאה מרהיבה, אם כי אל לכם לצפות למשהו שבאמת מזכיר את המיני המקורית, אולי יחידות התאורה הקדמיות והסבכה הקדמית. וגם זה אם ממש תתאמצו.
 
 
הרודסטר הזו היא אינה שיתוף הפעולה הראשון בין מיני ובין סדנת טורינג סופרלג'רה. כרגע נראה כי פרי אהבתו החדש של שיתוף פעולה זה, באם יגיע אל פס הייצור, ימשוך לקוחות מכל קצוות הטעם. חובבי המותג, חובבי עיצוב שנות החמישים עם חרטום ארוך וסנפיר מאחור (כמו ה-D טייפ מבית יגואר), חובבי נהיגה (בעקבות משקלה הקל של המכונית), נשים כי בכל זאת – זה נראה כמו תכשיט, כאלה שסובלים מקלסטרופוביה, ובקיצור, כמעט כולם.
 
מיני סופרלג'רה – מסתכלת ל-MX5 בלבן שבעיניים
צילום: מנהל
קדימון לדור הבא של מיני רודסטר?
 
את עיצוב הרטרו החיצוני בעל מכסה המנוע הארוך (במונחי מיני, כמובן) והסנפיר מאחור, משלים תא הנוסעים עם עיצוב נקי ומינימלי, על רקע אלומיניום. הרבה אלומיניום. ויש גם מעט קדמה בדמות צג מידע עגול במרכז, כי בכל זאת, לא צריך להגזים. צמד המושבים שחורים, בעוד שאר תא הנוסעים עוטה עור בצבע חום. גלגל ההגה בעל 3 צלעות, כאשר במרכזו תמצאו את סמל היצרנית, שלא תשכחו בגלל העיצוב שזו מיני.
 
בכל הנוגע ליחידת הכוח, מיני לא מנדבת פרטים, ורק מספרת כי מדובר במכונית חשמלית. באם היא תגיע לפס היצור, היא תקבל ככל הנראה את המנועים שמשמשים את המיני הנוכחית, ובשל היות הסופרלג'רה מבוססת על המיני, סביר להניח שהיא תהיה עם הנעה קדמית. המשקל, כצפוי משם המכונית (את פירוש השם "סופר" אתם יודעים לבד, ו-"לגרה" באיטלקית, זה "קל"), צפוי להיות קל במיוחד.
 
מיני סופרלג'רה – מסתכלת ל-MX5 בלבן שבעיניים
צילום: מנהל 
עיצוב רטרו שלא בדיוק מתקשר עם העבר של המותג
 
מיני חשפה את הסופרלג'רה בסוף השבוע האחרון בתערוכת המכוניות האקזוטיות Concorso d'Eleganza Villa d'Este שבצפון איטליה. האם היא תגיע לייצור? מוקדם לדעת, ובמקומכם לא היינו בונים על זה. אבל זה לא מונע מאיתנו לקוות.