מרצדס החליטה לשחק בנו, ובינתיים, עד למועד ההשקה (כנראה בסביבות חודש ספטמבר), היא דואגת להשאיר אותנו על אש בינונית כדי שחלילה לא נשכח שאוטוטו יוצאת משערי מפעליה מתחרה לפורשה 911 וחברותיה. אז עכשיו היא הציגה אפילו סרטון וידיאו, טיזר קצר כדי להשאיר אותנו בעניינים.
מרצדס AMG GT – שלב הטיזרים מתחיל
צילום: מנהל
שלב נוסף בחשיפה - מרצדס הציגה את צללית הקופה החדשה שלה
אז מה היה לנו? שלוש תמונות שלחה מרצדס לעיתונות עד כה, באחרונה ניתן לראות צלליתה של ה-AMG GT, ובאלה שקדמו לה הציגה מרצדס תמונות של תא הנוסעים (אלה הוצגו בעבר). בעוד הצללית מספרת שעיצוב ה-GT הבאה עלינו לטובה ממשיכה את קו העיצוב של ה-SLS, צמד תמונות תאי הנוסעים מספרות על מקום קסום, צבוע באדום ושחור (עם לא מעט פריטים מצופים כרום), עם ארבעה פתחי מיזוג עגולים במרכז הדשבורד, שני פתחי מיזוג עגולים בצדדים, וכפתורים התוחמים את הקונסולה שבין הנהג לנוסע. הם אגב, עגולים כמובן.
מרצדס AMG GT – שלב הטיזרים מתחיל
צילום: מנהל
תא הנוסעים נחשף וכבר עושה לנו חשק
גורדון וגנר, המעצב הראשי של מרצדס, כבר יצא בהצהרה שזו המכונית הנאה ביותר שהוא ובית מדרשו עיצבו אי פעם. אבל עזבו רגע עיצוב, והתמקדו בעיקר: בתא המנוע של ה-AMG GT תשכון תחנת כוח בנפח 4.0 ליטר, לוגמת בנזין כמובן ובתצורת V8, הנעזרת בצמד מגדשי טורבו, והספקה יהיה באזור ה-500 כ"ס. נתונים מדויקים יותר, וכמו כן, נתוני ביצועים ימסרו רק בהמשך השנה.

לקראת ספטמבר צריכה המכונית לצאת את שערי המפעל, ואז נדע באמת האם יש לפורשה 911 וחברותיה ממה לחשוש. עד אז, תיהנו מהסרטון: