כפי שסיפרנו לכם, הונדה ישראל הודיעה על תחילת השיווק של הסיוויק טורר, גרסת הסטיישן של הונדה סיוויק האצ'בק המוכרת. בשלב זה מגיעה אלינו הטורר בגרסת מנוע אחת (1.8 ליטר) וברמת גימור אחת זהה לזו של גרסת ההאצ'בק (Comfort).
הטורר ארוכה מגרסת ההאצ'בק (453.5 ס"מ לעומת 430 ס"מ), ומציעה תא מטען נדיב בהרבה עם לא פחות מ-573 ליטר (לעומת 410 ליטר בהאצ'בק). היא עושה שימוש באותו מנוע של גרסת ההאצ'בק – 1.8 ליטר אטמוספרי המפיק 142 כ"ס ו-17.4 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת חמישה יחסי העברה. את התאוצה ל-100 קמ"ש היא מסיימת ב-10.9 שניות (כמו האצ'בק) והמהירות המרבית עומדת על 205 קמ"ש (210 בהאצ'בק).
צילום: מנהל
הונדה סיוויק טורר. הגרסה השימושית במשפחת הסיוויק הגיעה לישראל
צריכת הדלק גבוהה במעט מזו של ההאצ'בק (15.4 ק"מ לליטר לעומת 15.8), אך היא שומרת על דרגת זיהום זהה (4). רשימת האבזור כוללת מערכת מולטימדיה שליטה מגלגל ההגה ודיבורית בלוטות' (כלל מערכת ניווט), מחשב דרך, בקרת אקלים, חישוקים קלים, 6 כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות.
מחירה של הסיווק טורר עומד על 138,900 שקלים, כ-4,000 שקלים יותר מאשר הונדה סיוויק האצ'בק. בהונדה ישראל סומכים על הטורר שתסייע לחברה להגדיל את המכירות בשוק הישראלי, וזו תהיה משימה לא פשוטה בשוק שהופך ליותר צפוף ותחרותי.