יצרנית הפרימיום לקסוס רוצה לקחת נתח משוק רכבי הפנאי האופנתיים בסגמנט הבינוני. כבר תקופה שהם רומזים לנו שאוטוטו רכב פנאי שכזה הולך לצאת את שערי המפעל, ולפני שנה הציגו את הקונספט LF-NX, בתערוכות הרכב בפרנקפורט ובטוקיו. בינתיים, הם מסרו איור של רכב הפנאי העתידי, אתם יודעים, כמסורת הטיזריות של היצרנים לפני הצגה קרובה של דגם.
מהמעט שניתן לראות באיור, הרכב ממשיך את קו העיצוב החדש של לקסוס, עם סבכה קדמית עצומת ממדים בצורת "שעון החול" ויחידות תאורה קדמיות נפרדות (תאורת הלד בנפרד ותאורה ראשית בנפרד) כמו במשפחתית הפרימיום של היצרנית, ה-IS החדשה.
לקסוס NX – ריינג' איווק, מאחוריך!
צילום: מנהל
ה-NX קונספט הציג מראה דינאמי-עתידני
יחידת הכוח תהיה היברידית, כמה מפתיע, ותילקח במלואה מדגם ה-ES300H הנמכר בשוק האמריקאי. שילוב של מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר ושילוב של מנוע חשמלי, בעל הספק של 156 כוחות סוס. יחידת הכוח תשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת שמונה יחסי העברה, שתוריד את הכוח אל הגלגלים הקדמיים.

מעצב הפרויקט, נוביוקי טומטסו, אומר שהמטרה בעיצוב רכב הפנאי הייתה לגרום למתחרים להיראות משעממים, וכמו כן, רכב הפנאי הזה הולך לקבוע סטנדרטים חדשים לדגמי לקסוס בעתיד.
לקסוס NX – ריינג' איווק, מאחוריך!
צילום: מנהל
כמה מזה יגיע לדגם הסדרתי?
רכב הפנאי החדש יוצב מתחת לרכב הפנאי הנוכחי של המותג, ה-RX, ולמעשה יתחרה בסגמנט הפרימיום הבינוניים, כמו ריינג' רובר איווק, אודי Q5 וב.מ.וו X3. רכב הפנאי יוצג רשמית בתצורתו הסופית בסין בהמשך החודש (20 לאפריל). מצפים לו.
הקונספט שהוצג בעבר